اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - 24 November 2018
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد: 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکیدکرد: در جنگ اقتصادی کنونی و تحریم های جدید در مقابل دشمنان مقاومت خواهیم کرد و با استفاده از نیروهای متخصص داخلی همه موانع را از پیش روی بر می داریم .
در جنگ اقتصادی کنونی در مقابل دشمنان مقاومت خواهیم کرد
خبرنگار: پروین مرادی

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان گفت: فعالیت های شرکت ملی حفاری ایران مبتنی بر تولید نفت و چینش دکل های نفتی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش ما  استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی است، گفت: در شرکت ملی حفاری ایران 73 دکل وجود دارد که  69 خشکی و 3 دکل دریایی  است.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: یکی از راههای تقویت شرکت ملی حفاری نفت، خودگردان کردن  شرکت است که مهم ترین راه های آن بازاریابی داخلی و خارجی است، که با ظرفیت های موجود در خارج از کشور بازاریابی صورت گرفته و نسبت به ارز آوری اقدام خواهیم کرد. 

موسوی در ادامه با اشاره به ظرفیت های شرکت ملی حفاری ایران، اظهار داشت: شرکت ملی حفاری ایران با اتکا به نیروی متخصص توانسته طی فعالیت های چهل ساله، توان داخلی خود را به دنیا نشان دهد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت نفت، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه همکاری بین سازندگان ، پیمانکاران و شرکت های دانش بنیان است و خروجی اصلی آن تبدیل به قرار داد شدن  همکاری ها و استفاده از توان داخلی  است .

موسوی در ادامه با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و وزارت نفت همواره بر استفاده از قطعات بومی مبادرت می ورزیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بدهی شرکت ملی حفاری نفت مبلغ زیادی نیست، گفت: با همکاری مدیرعامل شرکت نفت باز پرداخت ها به زودي انجام می شود.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که علاوه بر بدهی ها، شرکت ملی حفاری ایران طلب زیادی از شرکت های دریافت کننده خدمات و طرف قرارداد دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار عصرپرس مبنی بر اینکه در مقابله با تحریم ها چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: ما چهل سال است که با تحریم ها مواجه بوده ایم، اما این تحریم ها همیشه بد نبوده است چرا که همواره توانستیم روی پای خود ایستاده و در مقابل دشمنان و اقدامات آنها مقاومت کرده و آنچه نیاز کشور بوده انجام داده ایم  و در جنگ اقتصادی در مقابل آنها  ایستادگی کرده و  همه موانع را از پیش روی بر خواهیم داشت .

شایان ذکر است: در حاشیه نمایشگاه تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی اهواز امضاء شد..

به گزارش عصرپرس، در دهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان بیش از 220  شرکت داخلی که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پالایش،پتروشیمی و حفاری فعالیت می کنند، مشارکت دارند.

این نمایشگاه از  یکم تا چهارم آذرماه 1397 از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان خواهد بود. 




نام:
ایمیل:
* نظر: