اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 20 November 2018
لاریجانی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم بررسی تحقیق و تفحص از بانک مرکزی گفت: طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی حذف نشده و در حال پیگیری است.

طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی حذف نشده است

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 29 آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده 212 آیین نامه داخلی مجلس گفت: درخواست تحقیق و تفحص از بانک مرکزی که توسط نمایندگان تحویل هیات رئیسه مجلس داده شده بود، خوشبختانه توسط هیات رئیسه به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد و علی رغم اینکه باید طی 2 هفته کمیسیون مربوطه بررسی ها را صورت می داد، ولی بعد از 8 ماه در کمیسیون مصوب شد و بارها در دستور کار روز مجلس قرار گرفت، ولی در دستور کار هفته گذشته و هفته جاری مجلس از دستور کار حذف شده و علت آن مشخص نیست.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه سوءمدیریت ها در نظام بانکی و موسسات غیردولتی خسارات فراوانی را به کشور وارد کرده است که این امر نیاز به تحقیق و تفحص جدی از مدیریت و فعالیت های بانک مرکزی دارد، بنابراین لازم است که در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی حذف نشده و این موضوع پیگیری خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: