اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 10 November 2018
وزیرکشور مطرح کرد:
رحمانی فضلی بابیان اینکه ۱۴نفر از استانداران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند،گفت: گزینه هایی را آماده داریم و تا روز یکشنبه را به دولت می بریم و اگر کارها ادامه پیدا کند سرپرست منصوب خواهیم کرد.

۱۴ استاندار شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند

به گزارش عصرپرس؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش استانداران که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، گفت: امروز جلسه ای با استانداران و معاونان سیاسی و اقتصادی آنها داشتیم و در این جلسه تحلیل شرایط اقتصادی و نوع همکاریها، توانمندی ها و ظرفیتهایی که استان ها می توانند در این شرایط کشور داشته باشند و به کار بگیرند، بررسی شد.

وی افزود: از این جهت رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت بعمل آوردیم که شرایط را توضیح داده و خواسته ها و توقعات خود را بگویند و همینطور استانداران نیز نظرات و مشکلات و مسائلی که روبرو هستند و پیشنهاداتی که برای فعال کردن ظرفیت استانها داشتند، مطرح کردند و جمع بندی خوبی هم انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۴نفر از استانداران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند که امروز به نوعی جلسه خداحافظی‌شان بود ، که آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی برای این عزیزان داریم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی را انتخاب کرده ایم و آماده ایم تا یکشنبه تعدادی از استانداران جدید را به دولت معرفی کنیم اگر هم نتوانستیم در زمان مقرر تمام استانداران را تعیین کنیم، سرپرست انتخاب خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: