اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 10 November 2018
مدیرعامل آبفای کردستان عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، گفت: تاکنون حدود 57 کیلومتر عملیات احداث شبکه و خطوط انتقال آب در شهرهای یاسوکند، بابارشانی، پیرتاج و توپ آغاج از زمان تحویل مسئولیت خدمات‌رسانی آب و فاضلاب انجام شده است.

اجرای 57 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب در استان کردستانبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، محمدحسین محمدی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان افزود: در یاسوکند تاکنون حدود 35 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، 20.27 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود 1500 انشعاب آب و 1300 فقره انشعاب فاضلاب، احداث تصفیه‌خانه آب و ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 60 لیتر در ثانیه، ساخت یک مخزن 2۰۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز سه حلقه چاه با دبی 12 لیتر در ثانیه انجام شده است.

وی تصریح کرد: در شهر بابارشانی تاکنون 8.4 کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، 5.94 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از 200 انشعاب آب و 180 فقره انشعاب فاضلاب، اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای استان ادامه داد: همچنین از زمان تحویل مسئولیت خدمات آب و فاضلاب شهر توپ آغاج به آبفای کردستان که اخیرا به شهر تبدیل شده است، تاکنون هشت کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۰.6 کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از 7۰۰ فقره انشعاب آب اجرا شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: در شهر پیرتاج نیز که اخیرا به شهر تبدیل شده، تاکنون بیش از شش کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، واگذاری بیش از 450 فقره انشعاب آب و حفاری و تجهیز یک حلقه چاه با دبی شش لیتر در ثانیه اجرا شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: