اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 10 November 2018
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

تمهیدات پلیس راهوربرای بازی پرسپولیس و کاشیما

به گزارش عصرپرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ، درباره تمهیدات پلیس راهور برای بازی «پرسپولیس» و «کاشیما آنتلرز» (دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا)، اظهار داشت: موصوع های ترافیکی، یکی از مسائل مهم این بازی است و به هرحال عده زیادی برای حضور در ورزشگاه اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است که حضور تماشاگران از ابتدای صبح در ورزشگاه آغاز می شود، به همین دلیل حضور همکاران پلیس راهور در محدوده ورزشگاه از ابتدای صبح انجام می‌شود.

وی افزود: در این طرح، همکاران از ابتدای صبح امروز شنبه در اطراف ورزشگاه و معابر منتهی به ورزشگاه آزادی مانند جاده مخصوص، اتوبان تهران ـ کرج و معابر ضلع شمالی ورزشگاه که به بزرگراه «شهید حکیم» ختم می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

سردار مهماندار با اشاره به ممنوعیت توقف خودروها در اطراف خیابانهای ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزادی، گفت: همه موظف هستند خودروها را داخل پارکینگ‌ها ببرند ؛ در صورت پرشدن و تکمیل ظرفیت پارکینگ‌ها به ناچار مجبوریم ورودی‌ها به سمت ضلع شرقی و غربی ورزشگاه را ببندیم.

وی گفت: خواهشمندیم در صورت اعمال این محدودیت‌ها، شهروندان با پلیس همکاری کنند، در واقع در حاشیه اتوبان تهران ـ کرج نیز اقدام به پارک خودرو نکنند؛ زیرا راه مسدود می شود و برای دیگران مشکل پیش می‌آید، اگر خودروها در حاشیه اتوبان تهران ـ کرج یا محل‌های غیرمجاز مانند ضلع غربی و شرقی ورزشگاه پارک شود، با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی به تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در صورت قهرمان شدن پرسپولیس اشاره کرد و گفت: برای این موضوع نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در آماده‌باش صددرصد خواهد بود و همکاران در همه میادین و معابر مهم شهر حضور پیدا می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: اگر مردم قصد برپایی شادی داشتند، کار کنترل ترافیک را انجام می‌دهیم، اما خواهشمندیم در صورت قهرمانی، این برپایی شادی به نحوی نباشد که مزاحمت ترافیکی برای دیگران ایجاد کند و مجبوریم در صورت قهرمانی و شلوغی معابر، محدودیت های ترافیکی اعمال کنیم.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در مرحله برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: