اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 10 November 2018
وزیر حمل و نقل لبنان مطرح کرد:
یکی از مقامات لبنانی به دیلی استار گفته که کمپانی‌های نفتی در فرودگاه لبنان هشداری مبنی بر تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای ادامه کار سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی دریافت کرده‌اند.

توقف سوخت رسانی به هواپیما‌های ایرانی در لبنان

به گزارش عصرپرس: یکی از مقامات لبنانی روز گذشته به دیلی استار گفته که کمپانی‌های نفتی در فرودگاه لبنان هشداری مبنی بر تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای ادامه کار سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی دریافت کرده‌اند.

دیلی استار نوشت: شرکت‌های لبنانی سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی را متوقف کرده‌اند.

یکی از مقامات لبنانی روز گذشته به دیلی استار گفته که کمپانی‌های نفتی در فرودگاه لبنان هشداری مبنی بر تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای ادامه کار سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی دریافت کرده‌اند.

«یوسف فینیانوس»، وزیر حمل و نقل لبنان در مورد اینکه آیا این شرکت‌ها هشداری در مورد توقف و ممنوعیت حضور ایرلاین‌های ایرانی در فرودگاه‌هایشان دریافت کرده‌اند یا خیر؟ به این رسانه گفت: هشدار درمورد توقف حضور این ایرلاین‌ها نبوده بلکه در مورد سوخت‌رسانی به آنها بوده است.

یک مقام فرودگاهی ارشد لبنان گفت: کمپانی‌های نفتی بین‌المللی بعد از آغاز تحریم‌های جدید آمریکا در روز دوشنبه هفته گذشته، هشدار دریافت کرده‌اند.

وی گفته برخی از تامین‌کنندگان سوخت از طریق تصمیمات داخلی کمپانی خودشان از این هشدار مطلع شده‌اند.

وزیر حمل و نقل لبنان تایید کرده که هیچ یک از تامین‌کنندگان سوخت، اجازه سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی تحت تحریم را ندارند.

وی گفته این تصمیم از سوی خود کمپانی‌های سوختی اتخاذ شده است نه دولت لبنان.


نام:
ایمیل:
* نظر: