اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - 04 November 2018
مدیرعامل آبفای استان تهران:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در جریان برگزاری آیین اربعین حسینی (ع) نیروهای این شرکت به مدت ۱۲ شبانه‌روز به زائران عتبات عالیات خدمت‌رسانی کردند.

خدمات‌رسانی آبفای استان تهران به زائران اربعین

به گزارش عصرپرس؛ محمدرضا بختیاری با اشاره به تاکید وزارت نیرو مبنی بر ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) اظهار داشت:‌ موضوع تأمین آب برای زائران اربعین در شهرهای نجف، کربلا و سامرا و هم چنین پایانه‌های مرزی به این شرکت واگذار شده بود.

 وی در تشریح این اقدامات ادامه داد: این شرکت در چند نقطه شامل سه پایانه مرزی و شهرهای نجف، کربلا و سامرا خدمات خود را ارائه می‌داد که از عمده‌ترین آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی حمام و سرویس بهداشتی، استقرار تانکرهای آب‌رسانی، فعال‌سازی ایستگاه‌های پایش کیفی آب و احداث انشعاب آب برای موکب‌ها و توزیع آب آشامیدنی با تانکر اشاره کرد.

بختیاری با بیان این‌که این اقدامات با مشارکت ۱۰۰ تن از نیروهای متخصص این شرکت و با هدف تامین آب و حفظ بهداشت زائران عتبات عالیات به انجام رسید افزود: ۹۶۰ دوش حمام برای استفاده زائران راه‌اندازی شد، به این ترتیب که ۵۰ دوش در پنج نقطه شهر کربلا، ۱۵۰ دوش در پایانه‌های مرزی، ۲۳۰ دوش در شهر نجف و ۵۰ دوش در سامرا برپا شد و ۱۲ دستگاه بویلر برای این تعداد حمام در نظر گرفته شده بود.

خدمات‌رسانی آبفای استان تهران به زائران اربعین

خدمات‌رسانی آبفای استان تهران به زائران اربعین

وی اضافه کرد: در هر یک از پایانه های مرزی، یک ایستگاه پایش کیفی آب نیز مستقر بود و ۱۷ دستگاه تانکر آب‌رسانی در پایانه‌های مرزی و سه دستگاه نیز در شهرهای عراق بخشی از تامین آب مورد نیاز را بر عهده داشتند.

مدیرعامل آبفای استان تهران خاطرنشان کرد: در شهر نجف علاوه بر استقرار حمام و تامین آب موکب‌ها، دستگاه‌های بسته‌بندی آب آشامیدنی نیز مستقر بود.

به گفته بختیاری در سال گذشته یک دستگاه بسته‌بندی آب آشامیدنی نیز در شهر سامرا راه اندازی شده بود که امسال نیز از طریق آن به زائران این شهر خدمات آب‌رسانی ارائه می‌شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: