اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - 31 October 2018
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق خبر داد:
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق از برگزاری نشست‌های تعاملی بین دولت و بخش خصوصی به‌عنوان اقدام ابتکاری این وزارتخانه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، صدیقه ببران مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو  با اشاره به ضرورت ایجاد بستر تعامل و ارتباط دوسویه بین دولت و بخش خصوصی افزود: در نخستین روز از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، نشست تعاملی وزیر نیرو با تشکل‌ها و فعالان بخش خصوصی صنعت برق با موضوع "چالش‌ها و راهکارهای توسعه صنعت برق ایران" به منظور ایجاد تعامل بیشتر با این بخش برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ادامه داد: در روز دوم این نمایشگاه، نشستی با عنوان "چالش‌ها و راهکارهای تحقق اهداف صادراتی صنعت برق" با هدف رفع مشکلات و دستیابی به راهکارهای نوین در توسعه صنعت برق با حضور توسط مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع برق و آب با حضور مدیران حوزه برق بخش دولتی و خصوصی، تشکل‌ها و سندیکای برق، برگزار خواهد شد.

ببران با اشاره به تدارک برگزاری سه کارگاه تخصصی ویژه خبرنگاران با حضور اساتید دانشگاه و مدیران صنعت برق در این نمایشگاه گفت: به‌منظور افزایش سطح اطلاعات و آگاهی‌های رسانه‌ها و با هدف ایجاد سرمایه اجتماعی بین روزنامه‌نگاران تخصصی حوزه برق در کشور، کارگاه‌های آموزشی "انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه آن در ایران و جهان"، "آشنایی با مفاهیم تولید در صنعت برق" و "آشنایی با چالش‌های بخش توزیع برق" به‌ترتیب در روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم آبان‌ماه از ساعت 14:30 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو همچنین از برگزاری نشست‌های خبری با حضور مدیران و مسئولان حوزه برق کشور در سطوح مختلف ملی و استانی به عنوان دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه برق خبر داد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران طی بازه زمانی یازدهم تا چهاردهم آبان‌ماه سال جاری با حضور 483 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است


نام:
ایمیل:
* نظر: