اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - 31 October 2018
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،گفت: هر 4 وزیر افراد خوب و با سوابق خوبی هستند اما من خوشبین نیستم که بتوانند به صورت ریشه ای بحرانهای مربوط به وزارتخانه خود را کنند مگر اینکه اصلاحاتی انجام دهند.

به عملکرد وزرا برای حل بحرانهای مربوطه خوشبین نیستمبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حل بحران های معیشتی مردم توسط  وزرای منتخب در وزراتخانه های مربوطه گفت: تا زمانی که در این سیستم مافیا وجود دارد این مشکلات و بحرانها حل نمی شود.

وی با بیان اینکه هر  4 وزیر افراد خوب و با سوابق خوبی هستند افزود: من خوشبین نیستم که بتوانند مشکلات حوزه خود را حل کنند مگر اینکه اصلاحاتی در این راستا انجام دهند.

منصوری ادامه داد: کسانی به صورت قاچاق واردات انجام داده بودند توسط وزیر صمت شناسایی و لیست آنها منتشر شد ولی از همان روز بر علیه او شدند.

وی عنوان کرد: گذشته وزیر کار مشخص است و اگر یک فساد مالی دارد در رسانه ها چاپ کنند. اگر خبرنگاران خبری دارند به صورت مستند اعلام کنند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید سیستم از روابطی به ضوابطی تغییر کند، غیر این صورت چیزی حل نمی‌ شود،ادامه داد: عملکرد  شریعتمداری در وزارت صمت خوب بوده اگر چه خیلی حجمه علیه ایشان است، ولی گذشته و سلامت ایشان برای همه ثابت شده است و در وزارت کار نیز عملکرد خوبی خواهند داشت.

منصوری افزود: زمانیکه اسامی متخلفینی که واردات خودرو انجام دادند را اعلام کردند نشان داد که عملکرد و جسارت خوبی داشته  زیرا در میان مدیران تا به حال شاهد این نبودیم، خلاف هایی این چنین که به جاهای بزرگ وصل  هستند اعلام شود. ایشان خط قرمزها را رد کرده و مافیا نیز علیه ایشان کار می کنند.

وی افزود: شخصیت هر چهار وزیر سالم است و گذشته خوبی داشتند و از فیلترهای زیادی رد شدند. نمایندگان به این 4 وزیر رای اعتماد دادند ولی بنده به تغییرات محسوس در خصوص کاهش مشکلات مردم خوشبین نیستم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یک وزیر تنها مسئول نیست، ریشه فساد باید توسط قوه قضاییه، سازمان بازرسی و تعزیرات و کسانی که منتصب به خود دولت هستند، از بین برود.


نام:
ایمیل:
* نظر: