اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - 31 October 2018
معاون درمان وزارت بهداشت در چهارمحال و بختياري اعلام کرد:
معاون درمان وزارت بهداشت هدف از بازدیدهای هفتگی از مراكز درماني و بيمارستان شهرها و استان های کشور را نظارت بر حسن اجرای برنامه طرح تحول سلامت و ارزیابی روند ارائه خدمات و بررسی میزان رضایت پرسنل، کادر درمان و عموم مردم برشمرد.

نظارت بر حسن اجرای برنامه طرح تحول سلامتبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، قاسم جان بابايي معاون درمان وزارت بهداشت همزمان با اربعين حسيني، در ادامه سفر خود به استان چهارمحال و بختياري، به همراه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از بیمارستان هاي شهدای لردگان و بيمارستان ولي عصر(عج) بروجن بازديد كرده و روند ارائه خدمات درماني در اين شهرها را مورد بررسي قرار داد.

وي در حاشيه اين بازديدها، اظهار كرد: هدف از بازدیدهای هفتگی از مراكز درماني و بيمارستان شهرها و استان های کشور، نظارت بر حسن اجرای برنامه طرح تحول سلامت و ارزیابی روند ارائه خدمات و بررسی میزان رضایت پرسنل، کادر درمان و عموم مردم است.

معاون درمان وزارت بهداشت با بيان اينكه اصل طرح تحول نظام سلامت، حفظ کرامت مردم، حفاظت مالی در خدمات بستری و عدم ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان است، افزود: وظیفه ما و مسئولین نظارت، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ های حوزه درمان و دفاع از حقوق شهروندان است.

جان بابايي عنوان كرد: بازديد مستمر از مراكز درماني در كشور اين امكان را فراهم مي كند كه نواقص شناسايي شده و اهتمام جدي بر رفع سريع آنها به كار گرفته شود كه ارتقاي خدمات و رضايتمندي بيشتر مردم را در پي داشت.

وي همچنين با حضور در اين بيمارستان ها، ضمن گفت و گو با کادر درمان و عيادت از بیماران، از بخش هاي مختلف بيمارستان از جمله، بخش هاي اورژانس، داخلي مردان، قلب، بخش CCU، بخش ICU، اتاق عمل، بخش اطفال، چشم و ENT نيز بازديد كرد.

همچنين، معاون درمان وزارت بهداشت در اين سفر، از روند پيشرفت بيمارستان در حال ساخت بروجن بازديد كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: