اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - 28 October 2018
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا، گفت: در قالب برنامه ای کلی در سطح کشور تالاب هایی که شرایط آنها فراهم باشد احیا می شوند.

تالاب ها احیا می شوند

به گزارش عصرپرس به نقل از محیط زیست ،عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بازدید از پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا با حضور در پاسگاه محیط بانی٬ با محیط بانان و پرسنل این منطقه دیدار کرد.

کلانتری در این دیدار با تشکر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی محیط بانان آن‌ها را خط مقدم حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور دانست.

وی با اشاره به نقش اموزش و فرهنگ سازی در حفظ محیط زیست کشور، بر اجرای برنامه های اموزشی و فرهنگی در خصوص مسایل زیست محیطی تاکید کرد.

معاون رییس جمهور کمبود نیروی محیط بان را یکی از مشکلات سازمان حفاظت محیط زیست در حفاظت و حراست از مناطق تحت مدیریت عنوان کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم با رفع این مشکل ضریب حفاظتی مناطق را افزایش دهیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به شهادت چندین نفر از محیط بانان شجاع و غیور این سازمان در ماه‌های گذشته خواستار تصویب هرچه سریعتر لایحه حمایت از محیط بانان شد.

تالاب ها احیا می شوند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در قالب برنامه ای کلی در سطح کشور تالاب هایی که شرایط آنها فراهم باشد احیا می شوند.

عیسی کلانتری در جریان سفر خود به استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت:در استان لرستان نیز مدیرکل حفاظت محیط زیست اشراف و تسلط بیشتری به موضوع دارند و باید پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.وی گفت: در جریان سفر خود به لرستان ، یکی از خواسته هایش این بوده است که سفر تشریفاتی نباشد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در شورای اداری استان سخنرانی خواهند کرد.بازدید از تالاب های استان از دیگر برنامه های کلانتری به لرستان است.


نام:
ایمیل:
* نظر: