اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 20 October 2018
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از تخصیص 400 هکتار فضا به عنوان پارکینگ برای خودروهای شخصی زوار اربعین خبر داد.

تخصیص 400 هکتار پارکینگ به خودروهای شخصی زوار اربعین

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری، در حاشیه رزمایش ترافیکی اربعین حسینی پلیس راهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه ترافیکی اربعین 97 با هماهنگ همه دستگاه های امدادی و خدماتی و با محوریت پلیس راهور از 19 مهرماه سال جاری آغاز و تا 24 آبان ادامه دارد.

وی افزود: امروز نیز تعدادی از تیم های کمکی به استان های ایلام، خوزستان، مرکزی، همدان وکرمانشاه اعزام می شوند و امید است با برقراری نظم و امنیت ترافیکی شاهد کاهش وقوع حوادث جاده ای باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: پیش بینی پارکینگ برای زواری که با خودروهای شخصی عازم سفر معنوی اربعین هستند یکی از تمهیدات اتخاذ شده است، به طوری که 400 هکتار فضا برای پارکینگ در نظر گرفته شده است.

وی با توصیه به زوار اعلام کرد: از زائران عزیز تقاضا داریم حتما ضمن به همراه داشتن مدارک لازم و قانونی، قوانین و مقررات را نیز رعایت کنند.

سردار مهری یاد آور شد: امسال پارکینگ ها شماره گذاری شده و عزیزان حتما محل پارک خودروی خود را به خاطر بسپارند.

وی به تبلیغات میدانی در مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه نیز اشاره و بیان کرد: امسال توسط معاونت اجتماعی ناجا چون سنوات گذشته تبلیغات محیطی با محتوای هشداری و توصیه ای نصب و در نظر گرفته شده و زوار حتما به این تبلیغات توجه داشته باشند.

سردار مهری  یادآور شد: خوشبختانه امسال مسیرها نسبت به سال گذشته بهتر ایمن سازی شده و وضعیت پارکینگ نیز مطلوب است و از آغاز طرح ترافیکی تاکنون نیز مشکل ترافیکی در مسیر ها گزارش نشده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: