اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - 18 October 2018
گروه قطعات خودرو عظام توانسته در بخش ساختاری، به 80 درصد خودکفایی تولید قطعات خودرو برسد.
خودکفایی 80 درصدی تولید قطعات خودرو در شرکت توسعه سرمایه گذاری عظامبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، گروه قطعات خودرو عظام به عنوان بزرگترين توليد كننده قطعات اصلي خودرو در كشور ، با برخورداري از كارخانجات توليدي مجهز به تجهيزات مدرن توليد و سرمايه هاي انساني متخصص و همچنين زنجيره تامين قدرتمند و شبكه توزيع و خدمات پس از فروش گسترده در سطح كشور سهم مهمي در افزايش كيفيت و عمق ساخت داخل قطعات خودرو در ایران را دارد.

 در بازدید خبرنگاران از این شرکت مطرح شد: شرکت قطعات خودرو عظام توانسته در بخش ساختاری قطعات خودرو به 80 درصد خودکفایی برسد.

براساس این گزارش،  گروه قطعات خودرو عظام ازسال 76 فعالیت خود را در بخش تولید قطعات خودرو آغاز نموده و در حال حاضر نیز با 12 شرکت بزرگ تولیدي در حال فعالیت است. شرکتهای عضو گروه در تهران و استان‌های مختلف دیگر از جمله آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان در حال فعالیت می باشند.

شایان ذکر است؛ از محصولات این شرکت می توان به تولید قطعات موتوری، قطعات جانبی موتور، قطعات استاندارد و مکانیزم ها، قطعات تزئیناتی و بدنه ، قطعات سیستم انتقال قدرت، قطعات سیستم فرمان، قطعات سیستم تعلیق و ترمز، قطعات سیستم ایمنی خودرو،قطعات برقی، الکترونیکی و مکاترونیکی، قطعات ریخته گری و ماشین کاری اشاره کرد.

هپچنین در سال 1397 شرکت سازه‏ پویش به نمایندگی از گروه قطعات خودرو عظام از بین یکصد شرکت صنعتی در زمینه تولید قطعات خودرو به عنوان شرکت برتر انتخاب و معرفی گردید.

خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: