اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - 16 October 2018
دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از افزایش پوشش بیمه ای ملزومات دیالیز خبر داد و گفت: در جلسه اخیر شورای عالی بیمه سلامت، سازمان های بیمه گر پذیرفتند که رقم پوشش بیمه ای ملزومات دیالیز افزایش یابد.

افزایش پوشش بیمه ای ملزومات دیالیز

به گزارش عصرپرس به نقل از وبدا، علیرضا اولیایی منش، دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت در خصوص مصوبات هفتاد و دومین جلسه شورای عالی بیمه سلامت، گفت: این جلسه به ریاست وزیر بهداشت و با حضور اعضای شورای عالی بیمه سلامت از جمله روسای سازمان های بیمه گر، سرپرست وزارت رفاه، ریاست سازمان نظام پزشکی و معاون وزیر اقتصاد در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد.

اولیایی منش، بررسی اثرات تحریم، تغییرات نرخ ارز و تکانه های اقتصادی ناشی از آن بر هزینه های درمانی و ملزومات پزشکی به تفکیک برای بخش های دولتی، عمومی غیردولتی و خیریه در کشور را یکی از موضوعات مطرح شده در هفتاد و دومین جلسه شورای عالی بیمه سلامت بیان کرد و گفت: قبلا با سازمان برنامه و بودجه در این خصوص توافقاتی شد و به دولت ارسال شد تا دولت در مورد آن تصمیم بگیرد.

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از افزایش پوشش بیمه ای ملزومات دیالیز خبر داد و گفت: ملزومات دیالیز که هزینه های آن افزایش پیدا کرده بود در ۳ سال گذشته تغییری نداشت و خوشبختانه در این جلسه سازمان های بیمه گر پذیرفتند که رقم پوشش بیمه ای ملزومات دیالیز افزایش یابد.

وی در پایان، از اختصاص و پرداخت 2K به پزشکان شاغل در مراکز برون سپاری شده  از سوی بخش دولتی خبر داد و افزود: قرار شد پرداخت 2K به این پزشکان عملیاتی شود و کارگروه های دیگری برای موارد و موضوعات دیگر تشکیل شود تا در جلسه بعدی شورای عالی بیمه مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: