اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - 16 October 2018
با حضور لاریجانی انجام شد:
افتتاح تعداد ۱۰ پروژه زیربنایی، استانداردسازی و ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خدمات‌رسانی در فرودگاه مهرآباد به ارزش ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس مجلس شورای اسلامی به افتتاح رسید.

افتتاح بیش از ۱۰ پروژه زیربنایی و خدماتی در فرودگاه مهرآباد

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ۱۰ پروژه زیربنایی، استانداردسازی و ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خدمات‌رسانی در فرودگاه مهرآباد با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و رحمت‌اله مه‌ابادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح شد.

اعتبار پروژه‌های افتتاح شده بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است از جمله پروژه‌های افتتاح شده می‌توان به نوسازی باند بتنی ۲۹ راست پس از ۲ سال و نیم به طول ۴ کیلومتر و ۴۵ متر با رویه بتنی و نوسازی و به روزرسانی سامانه روشنایی باند و چراغ‌های پاپی و چراغ‌های اپروچ اشاره کرد.

خرید و نصب و راه‌اندازی ۴ دستگاه موتور ژنراتور با توان هر موتور یک مگاوات برای نیروگاه مرکزی، نوسازی ماشین‌آلات ایمنی و آتش‌نشانی، احداث پورت برق ۱۱ و ۲۹، راه‌اندازی سامانه سلف‌چکینگ در ترمینال‌های ۱ و ۲، ایجاد مسیرهای دسترسی به ترمینال‌های ۶ و ۴ و احداث ۲۷۰۰ متر فضای سبز، افتتاح مرکز تجاری به مساحت ۱۲۸۶ متر مربع در ترمینال ۲ و تجمیع غرف تجاری در کلیه ترمینال‌ها دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این بازدید هستند.

گفتنی است رئیس مجلس شورای اسلامی و  وزیر راه و شهرسازی صبح امروزبا حضور در مرکز کنترل فضای کشور ضمن بازدید از بخش مانیتورینگ، مرکز کنترل پرواز هسته و اداره کل ارتباطات و ناوبری با کارکنان این مرکز دیدار، از نزدیک در جریان چگونگی هدایت پروازها قرار گرفتند.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: