اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - 09 October 2018
معصومه ابتکار
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت توجه ویژه‌ای به معشیت خانواده‌ها به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارد و آن را با جدیت دنبال می‌کند همچنان که در بهارستان طبق آمارهای ارائه شده این مهم محقق شده است.

توجه ویژه دولت به معشیت خانواده‌ها و اقشار آسیب‌پذیر جامعه

به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، معصومه ابتکار در دیدار با مردم و مسئولین شهرستان بهارستان استان‌ تهران،افزود:  در حوزه کارآفرینی به طور خاص از تشکل‌های فعال در حوزه کارآفرینی به ویژه از طرح‌های مرتبط با توان‌افزایی حوزه کسب و کار زنان تحصیل‌کرده در شهرستان بهارستان حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد:عدالت جنسیتی از مهم‌ترین ابعاد عدالت است که در امتیازهای نقش آفرینی زنان و مردان در جامعه نمود پیدا می‌کند و باید در همه مسائل مورد توجه قرار بگیرد.

ابتکارتصریح کرد: طرح های توان افزايی بانوان به عنوان يکی از اولويت های کاری معاونت رياست جمهوری در امور زنان و خانواده در زمينه های مختلف آموزش مشاغل و توليد و بازاريابی در حال اجراست و در بودجه سال آينده نیز اعتباراتی برای آنها اختصاص می یابد.

 همچنین معاون رییس جمهور در حاشيه نشست شورای اداری شهرستان بهارستان از هفت بانوی نمونه شهرستان از جمله مادر شهيد، مولف کتاب، کار آفرين، فعال صنايع دستی، ورزشکار و نابينای موفق تقدير کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: