اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - 09 October 2018
وزیر کشور:
وزیر کشور با بیان این‌که بیش از ۳۵۰ هزار کارت هوشمند سوخت مهاجر در مناطق مرزی وجود دارد، گفت: توزیع سوخت باید قاعده‌مند باشد.

توزیع سوخت باید قاعده‌مند باشدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شانا، عبدالرضا رحمانی فضلیوزیر کشور پس از پایان دومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: باید توزیع سوخت را قاعده‌مند کنیم. براساس گزارشی که وزارت نفت داده، بیش از ۳۵۰ هزار کارت مهاجر در مناطق مرزی وجود دارد، یعنی افرادی در تهران هستند، اما از طریق کارت‌هایشان در سیستان و بلوچستان یا هرمزگان و در استان‌های دیگر سوخت‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به این‌که این موضوع مستلزم این است که بر کارت‌ها دقت و نظارت بیشتری داشته باشیم، افزود: وزارت نفت مامور شد موضوع را به دقت بررسی کند و پیشنهاد نیز این بود که همه کارت‌ها در کل کشور توسط خود مالکان خودرو استفاده شود و استفاده از آن در جای دیگر ممنوع باشد، البته کارگروهی تشکیل شد که این موضوع را بررسی کند.

وزیر کشور تصریح کرد: تلاش ما این است که با هماهنگی، انسجام و ابلاغ سیاست‌های واحد، همه دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی به‌موقع، سریع و دقیق داشته باشند تا مردم از همه اطلاعات بهره‌مند شوند و بتوانند تصمیم‌های مقتضی و مناسبی بگیرند.


نام:
ایمیل:
* نظر: