اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - 09 October 2018
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مطرح کرد:
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، گفت: یکی از اقدامات مهم در طرح تحول سلامت، نوسازی و بازسازی ناوگان زمینی، هوایی و دریایی اورژانس بوده و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و عمر ناوگان اورژانس، کاهش یافته است.

نوسازی و بازسازی ناوگان اورژانس از اقدامات طرح تحول سلامت است

به گزارش عصرپرس، دکتر سیدعلی صدرالسادات در مراسم رونمایی از 400 دستگاه آمبولانس پیشرفته ناوگان اورژانس کشور در شرکت ایران خودرو دیزل، اظهار داشت: چندین قرارداد برای تامین آمبولانس های جدید با شرکت های معتبر بین المللی بسته شده و امروز از 300 دستگاه آمبولانس جدید که از نظر تجهیزات و شاسی، قابلیت های خوبی دارند، رونمایی می شود.

وی تصریح کرد: قراردادی برای تامین 400 دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل برای مناطق صعب العبور با شرکت بنز منعقد و این آمبولانس ها وارد کشور شده و به طور نمادین 120 دستگاه در بندرعباس رونمایی می شود و در روزهای آینده نیز مابقی این آمبولانس ها توزیع خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، یادآور شد: علاقه مند هستیم که از امکانات ایرانی در آمبولانس ها و حوزه سلامت استفاده کنیم، اما اصل و هدف ما، تجهیزات ایمن است. البته در انعقاد قراردادهای خرید آمبولانس های اورژانس، با مشکلات داخلی و برخی مشکلات که از اختیارات ما خارج بود، روبرو بودیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: