اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 08 October 2018
گردهمایی سراسری روسای شعب بانک ایران زمین، استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با حضور مدیر استانی و تمامی شعب منطقه برگزار شد.

برگزاری گردهمایی سراسری روسای شعب استانی

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضا سبزواری مدیر منطقه ای بانک ایران زمین با ارائه آمار و اطلاعات به تشریح عملکرد شعب در 6 ماه گذشته پرداخت و ابراز امیدواری کرد با ایجاد روحیه وفاق، همبستگی و همدلی و همگام با سایر همکاران در دستیابی به اهداف از هیچ کوششی فرو گزار نکرده و مصمم تر از گذشته و با قدرت به حرکت خود ادامه می دهیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی بازار ارز و طلا به رشد شعب درنیمه نخست سال 97 پرداخت و توجه ویژه به مشتریان و شناسائی خواسته های مشتریان را عامل موثر در حفظ منابع دانست و ظرفیت‌های موثر و حجم انبوه قومیت‌ها را از فرصت‌های طلایی هر استان برشمرد و با بیان شاخص‌های رقابت، محیط سالم و پویا را موجب شکوفائی استعداد‌ها و ارتقاء کیفیت عنوان و افزود نرخ سود به تنهایی ابزار مناسبی برای تجهیز منابع و جلب اعتماد و اطمینان در عموم جامعه نیست و صرفاً در سایه تلاش و عملکرد هوشمندانه می‌توان به موفقیت پایدار دست یافت.

وی در ادامه با تشریح سیاست های بانک در دستیابی به اهداف و چشم انداز بانکداری دیجیتال در افق 1400 به اهمیت آماده سازی زیر ساخت، تبلیغ و آگاه کردن مشتریان از خدمات متنوع بانکداری الکترونیک بالاخص تنوع ویترین خدمات بانک در زمینه دارندگان پایانه های فروش و ارائه خدمات در حوزه درگاه الکترونیک، اینترنت بانک، موبایل بانک، سامانه یاقوت(تلفن بانک) ، صدور ضمانت نامه ، گشایش اعتبار اسنادی پرداخت و گفت بانک ایران زمین از حیث ابزار و تجهیزات منابع نسبت به سایر بانک های رقیب در شرایط مناسبی قرار دارد و توجه همکاران را به جذب منابع ارزان قیمت به خصوص در زمینه افتتاح حساب جاری برای اشخاص معتبر و ارائه خدمات مطلوب به مشتری و نکاتی در زمینه برند سازی از طریق این خدمات جلب نمود.

سبزواری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در این شرایط حساس هرچند تلاش شعب قابل تحسین است ولی کافی نبوده و انتظار می رود جزء رتبه های برتر کشور باشیم و این امر محقق نخواهد شد مگر با برنامه ریزی، تدبیر و اندیشه در امور و به ویژه انجام هزینه و فایده درخواست‌های مشتریان و استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند سامانه داشبورد مدیریتی و سایر ابزارها در جهت شناسایی نقاط ضعف و برنامه‌ریزی به‌منظور پوشش آن و تقویت نقاط قوت تا در صورت ایجاد تلاطم و نوسان بتوانیم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل نموده و بهترین وضعیت را ترسیم نمائیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: