اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 08 October 2018
فرمانده ناجا گفت :بیش از ۱۰ میلیون همیار پلیس و پلیس یار نوجوان داریم که در کاهش تخلفات رانندگی سهم ۱۸ درصدی دارند .

سهم ۱۸ درصدی همیاران‌پلیس در کاهش تخلفات رانندگی

به گزارش عصرپرس، سردار حسین اشتری در همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک اظهار داشت: حضور در جمع دانش آموزان عزیز که سرمایه های ارزشمند کشور اسلامی مان هستند را توفیق می دانم.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش ملی بهویژه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: بیش از ۱۰ میلیون همیار پلیس و پلیس یار نوجوان با نیروی انتظامی همکاری دارند که این همکاران عزیز پلیس در کاهش تخلفات سهم ۱۸ درصدی دارند.

وی با بیان اینکه هر چه قدر فرهنگ ترافیک را ارتقا بدهیم، حوادث رانندگی کاهش پیدا می‌کند، گفت: نیروی انتظامی با همکاری همه دستگاه‌ها و همیاران پلیس تصادفات و‌ تلفات جاده‌‌ای را کاهش داده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه هر سال درصد تصادفات و تلفات جاده‌ای کاهش پیدا می‌کند، تصریح کرد: اما با توجه به اینکه هر سال به تعداد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها افزوده می‌شود؛ لذا درصد تصادفات و تلفات جاده‌ای نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی خوب، سرمایه‌گذاری و مشخص کردن سهم هر دستگاه و گسترش فرهنگ ترافیک آمار تلفات رانندگی را کاهش دهیم.

سردار اشتری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری حتی یک کشته هم در تصادفات رانندگی زیاد است، باید به سمتی برویم که فرموده مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده ناجا افزود: توصیه‌های همیاران پلیس به کاهش تصادفات رانندگی کمک می‌کند؛ البته زیرساخت‌ها و جاده‌ها هم باید درست باشد و ایمنی خودرو ها نیز باید افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هرجا که به قانون عمل کردیم در زندگی موفق‌تر بودیم و امیدواریم که همه ما به این امر مهم که قانون‌گرایی است، توجه ویژه داشته باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه رویکرد ناجا آموزش همگانی و افزایش فرهنگ ترافیک است، گفت: با ساخت انیمیشن‌ها و برنامه‌ها می‌توانیم به افزایش فرهنگ ترافیک کمک کنیم.

فرمانده ناجا افزود: معلمان و رسانه ملی نیز می‌توانند، بیشترین نقش را در افزایش فرهنگ ترافیک داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر: