اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 08 October 2018
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛
فرمانده مرزبانی کشورگفت: قرارگاه مقداد اربعین مرزبانی کار خود را رسما از امروز آغاز کرد و مرزبانان در 3 گذرگاه مرزی مهران، شلمچه و چذابه آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

آغاز به کار رسمی قرارگاه مقداد اربعین مرزبانی

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در جلسه قرارگاه مقداد اربعین استان ایلام، اظهار داشت: مرز مهران، شلمچه و چذابه همانند سال‌های گذشته پذیرای عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) خواهد بود که مرزبانان، باید آمادگی 100 درصدی برای خدمات رسانی به زائران در این ایام را داشته باشند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در مرز مهران افزایش تردد‌ زائران را نسبت به سنوات گذشته داشته باشیم که تأمین امنیت آنان باید در دستور کار مرزبانان قرار گیرد.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: قرارگاه مقداد اربعین مرزبانی کار خود را رسما از امروز آغاز کرد و مرزبانان در 3 گذرگاه مرزی مهران، شلمچه و چذابه آماده خدمات رسانی به زائران داخلی و کشورهای همسایه و مسلمان هستند.

سردار رضایی تأمین امنیت تردد زائران را در اولویت اول دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان با آمادگی 100 درصدی و اشراف اطلاعاتی، تمامی تحرکات مرزی را رصد و امنیت مطلوب را برای زائران فراهم می کنند تا بدون هیچ دغدغه‌ای به زیارت سرور سالار شهیدان مشرف شوند.

وی افزود: با توجه به افزایش ترددها، نیروهای عملیاتی و آماده به استان‌های خوزستان و ایلام اختصاص داده شدند تا خدمات رسانی و کنترل ورود و خروج زائران با دقت بیشتری انجام شود.

سرداررضایی در خاتمه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، گفت: مشکلی برای تردد زائران از مرز خسروی نداریم و امیدواریم با بازگشایی و فراهم کردن تسهیلات و زیرساخت‌ها توسط کشور عراق، شاهد تردد زائران از این مرز هم باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: