اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 08 October 2018
مدیر عامل آبفار مازندران اعلام کرد:
سیل اخیر به تاسیسات آب آشامیدنی 276 روستا در استان مازندران خسارت وارد کرد و آب شرب بیش از 74 هزار مشترک روستایی قطع شد.

خسارت سیل به تاسیسات آب آشامیدنی 276 روستا در مازندران

به‌گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مجید عبدالهی، مدیر عامل آبفار استان مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل سهمگین در استان، تاسیسات آب آشامیدنی 276 روستا آسیب دید و در پی آن آب شرب 74 هزار و 673 مشترک قطع شد.

وی افزود: بیشترین خسارات وارده به ترتیب در 53 روستای شهرستان‌های تنکابن و عباس آباد، 48 روستا در بابل، 36 روستای رامسر، 34 روستا در ساری، 25 روستای آمل، 23 روستا در بهشهر، 21 روستای نوشهر، همچنین 13 روستا در چالوس، 10 روستای نور، 7 روستا در قائمشهر، 4 روستای بابلسر و 2 روستا در نکا بوده است.

عبدالهی برآورد خسارات را 71 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با حضور به موقع و سرعت عمل بالای اکیپ مقابله با بحران و گروه اتفاقات، تاکنون آب آشامیدنی 251 روستا وصل و وارد مدار شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به مشکلات راه‌های ارتباطی روستایی و قطعی برق افزود: گروه اتفاقات همچنان در تلاش هستند تا آب شرب 25 روستای دیگر را وارد مدار کنند، در حال حاضر نیز با تانکرهای سیار به این روستاها آبرسانی می شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: