اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - 07 October 2018
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از افتتاح ۴۰ پروژه ملی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سال جاری خبر داد.

افتتاح ۴۰ پروژه ملی در چهل سالگی انقلاب اسلامی

به گزارش عصرپرس، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه برگزاری آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه مجموعه ای است که با هدف کمک به نظام و دولت ها در مرتفع نمودن مشکلات مردم و توسعه عمران و آبادانی کشور ایجاد شده و امروز نیز با قوت و قدرت در همین راستا گام بر می دارد.

وی افزود: با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان علیه نظام و ملت ایران ، مصمم  به کمک دولت در تکمیل زیر ساخت ها و فعال سازی بخش خصوصی و نیز اشتغال زایی جوانان هستیم.

محمد با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) امروز در حال شناسایی خلاءهای موجود و تولید ثروت ملی در راستای ارتقای رفاه عمومی جامعه می باشد، گفت:با توجه به  پتانسیل و ظرفیت های بسیار مطلوبی که به حمدالله در کشور از آن برخورداریم، درصدد رفع مشکلات هستیم و در این راستا دست یاری به سوی دولت دراز می کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچنین از افتتاح ۴۰ پروژه ملی  توسط قرارگاه در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در تلاشیم تا در ۴۰ سالگی انقلاب  دستاوردهای مهم و ارزشمندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوریم.


نام:
ایمیل:
* نظر: