اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - 06 October 2018
با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در قزوین واحدتولید کننده انواع لبنیات با سرمایه گذاری خارجی 44میلیون یورویی ‌در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد.

افتتاح و آغاز ساخت 2 واحد تولیدی و صنعتی در قزوین

به گزارش عصرپرس به نقل از شاتا، محمدباقر نوبخت در حاشیه این مراسم که با حضور استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به برنامه های ایجاداشتغال دولت گفت: اشتغالزایی در اولویت برنامه های امسال دولت قرار دارد و هم اکنون 14 برنامه در این زمینه در حال انجام و اجرا هستند.

معاون رییس جمهوری افزود: در کنار طرح ها و برنامه های مربوط به اشتغالزایی برای حفظ اشتغال موجود نیز باید تلاش شود.

نوبخت همچنین گفت: در همین راستا غیر از اعتبارات پیش بینی شده برای اجرای فرصت های شغلی جدید و کمک به واحدهای تولیدی یک میلیارد تومان دیگر برای حفظ اشتغال موجود برنامه ریزی شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با اعتبارات در نظر گرفته شده مشکل واحدهای تولیدی موجود را در تامین مواد اولیه که به دلیل نوسانات موجود بازار با مشکل مواجه شده اند، تسهیل کنیم.

راه اندازی واحد تولیدکننده لبنیات با سرمایه گذاری خارجی ۳۴ میلیون یورویی

پرزحمت ریس سازمان صمت استان قزوین نیز در حاشیه این بازدید گفت: این واحد با کمک سرمایه گذار خارجی کشور فرانسه با ۳۴ میلیون یورو راه اندازی شده و برای ۳۷۹ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی در ادامه گفت: امروز عملیات اجرائی ساخت یک واحد صنعتی تولید کننده انواع کارتن، چسب و قوطی اسپری با سرمایه گذاران مشترک ایرانی و عراقی به مبلغ 250 میلیارد ریال و ارزی 6 میلیون یورو با اشتغال 600 نفر واقع در شهرک صنعتی کاسپین قزوین آغاز می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: