اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - 05 October 2018
فرمانده نیروی انتظامی،هفته ناجا را فرصتی برای ارتباط بیشتر با نخبگان و مردم عنوان کرد و گفت: ما هر مقدار بتوانیم این ارتباط را بیشتر کنیم قطعا می توانیم در پیشگیری از جرایم و کاهش آن موفق ظاهر شویم.

هفته ناجا فرصتی برای ارتباط بیشتر با نخبگان و مردم است

به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، سردار حسین اشتری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با تسلیت ایام محرم و شهادت امام زین العابدین (ع) و درود به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای انقلاب، دفاع مقدس،اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را با شعار "پلیس مقتدر، امین مردم" آغاز می کنیم و امیدواریم در کنار مردم و برای امنیت، آرامش و آسایش آنها بتوانیم بیش از پیش تلاش کنیم.

وی افزود: نمازجمعه نمایش اقتدار ملت های مسلمان است، به همین جهت تصمیم گرفتیم تا آغاز هفته نیروی انتظامی را با حضور در این مکان و شرکت در نماز جمعه آغاز کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه سال گذشته نیروی انتظامی اقدامات شایسته ای را برای امنیت و آسایش مردم انجام داده است، گفت: آمار رشد کشفیات و کاهش جرایم در بسیاری از حوزه ها بیانگر این موضوع است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی اقدامات مطلوبی را در برخورد با جرایم مختلف و پیشگیری از اقدامات مخرب احتمالی انجام داده است، هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب مورد نظر فاصله داریم ولی همواره در تلاشیم تا به حد مطلوبی در آن برسیم.

سردار اشتری، این هفته را فرصتی برای ارتباط بیشتر با نخبگان و مردم عنوان کرد و گفت: ما هر مقدار بتوانیم این ارتباط را بیشتر کنیم قطعا می توانیم در پیشگیری از جرایم و کاهش آن موفق ظاهر شویم.

فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود افزود: از این تریبون مقدس نماز جمعه از مردم عزیز کشورمان تقاضا داریم تا هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با افزایش امنیت و ارتقاء آن در سطح جامعه دارند از طریق مبادی اعلام شده به گوش مان برسانند و اعلام می کنیم، آماده ایم تا در هر سطحی که بتوانیم از این نظرات بهره برداری کنیم.

سرداراشتری ارتباط مردم با پلیس را بهترین سرمایه برای نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: در نظرسنجی های انجام شده توسط دستگاه های خارج از ناجا  ابراز رضایت مردم از نیروی انتظامی بیشتر از دستگاه های اجرایی دیگر بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء امنیت در جامعه است، گفت: امروز الحمدلله این امنیت مثال زدنی در کشور حاکم است و ما آن را مرهون تلاش های شبانه روزی همه نیروهای مسلح اعم از ارتش قهرمان، سپاه مجاهد و کارکنان نیروی انتظامی مقتدر هستیم.

سردار اشتری ادامه داد: امروز با همت این عزیزان  از دل شهرها تا پاسگاه های مرزی از امنیت مطلوب و مثال زدنی برخوردار هستند.

فرمانده ناجا، امنیت مردم را خط قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و به کسانی که در صدد اختلال در نظم و امنیت کشور هستند، هشدار داد: مطئمن باشند اگر بخواهند به امنیت مردم و کشور لطمه وارد کنند با پنجه قوی و فولادی نیروی انتظامی با آنها برخورد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ابعاد مختلف امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ابعاد امنیت ،امنیت اقتصادی است که در این عرصه نیز نیروی انتظامی اقدامات شایسته و به جایی انجام داده است.

فرمانده ناجا ادامه داد: در زمانی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است نیروی انتظامی با اشراف، هوشیاری و هماهنگی با قوه قضائیه افراد مخل در نظم اقتصادی را دستگیر و تحویل محاکم قضائی داده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در هر حوزه ای که امنیت مردم را به مخاطره بیندازد ورود خواهد کرد، گفت: امروز نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و در این راستا شهدای زیادی را تقدیم کرده که گواه و اثبات این ادعا است.

سردار اشتری ادامه داد: با همکاری خوب مردم و به برکت خون شهدای عزیز و تدابیر و حمایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از نیروی انتظامی، کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است.

وی، ضمن تقدیر مجدد از مردم و نمازگزاران و همه کسانی که به نحوی با نیروی انتظامی در ارتباط هستند، گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد از همه پیشنهادات، انتقادات و یا تجربیاتی که در ارتقاء و افزایش امنیت و کاهش جرایم به نیروهای مجاهد و تلاش گر ناجا کمک کند،استفاده خواهد کرد.

سردار اشتری از همه مسئولان و دستگاه های کشور خواست که نیروی انتظامی را در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی و سایر حوزه های مرتبط با امنیت مردم کمک کنند.

وی ادامه داد: در مسئله امنیت اجتماعی 26 دستگاه مسئول هستند ولی متأسفانه برخی دستگاه های مسئول در این زمینه کم کاری می کنند که این موضوع منجر به این شده که بار نیروی انتظامی افزایش یابد.

فرمانده ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که در لباس مقدس نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند، گفت: بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در جمع بسیجیان عاشورایی، روح جدیدی در مردم و جوانان دمید و امیدواریم که همه اعمال و رفتار ما مورد رضای الهی و حضرت مهدی (عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری قرار گیرد

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: