اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - 03 October 2018
با حضور وزیر نیرو؛
چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب امروز با حضور وزیر نیرو و 244 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات و فاضلاب آغاز به‌کار کرد
به‌گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، چهاردهمین دوره نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.

در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب 244 شرکت داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند که از این تعداد 216 شرکت از داخل کشور و 28 شرکت خارجی هستند.

این رویداد بین‌المللی از امروز به مدت چهار روز در فضایی به وسعت 21 هزار مترمربع دایر خواهد بود که در این دوره آخرین دستاوردهای صنعت آب و تاسیسات فاضلاب شامل لوله واتصالات، سامانه‌های تصفیه، فیلتراسیون و نمک‌زدایی آب، شیرآلات، سامانه‌های اتوماسیون، ابزارهای دقیق، سیستم اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات صنعتی در معرض دید صنعتگران و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

نمایندگان 12 کشور خارجی شامل کشورهای ایتالیا، چین، آلمان، اتریش، ترکیه، دانمارک، اسپانیا، هلند، انگلستان، یونان، آمریکا و فرانسه در این دوره از نمایشگاه  حاضر هستند که کشورهای آلمان، چین و ترکیه به صورت پاویونی در این دوره حضور دارند.

هدف اصلی این نمایشگاه کاهش تصدی‌گری دولت و سپردن حوزه‌های تخصصی به بخش خصوصی در راستای توجه ویژه دولت تدبیر عنوان شده که در جهت تبادل تجربیات و نوآوری‌های جدید و حضور اصحاب صنعت به ویژه فراهم کردن زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان یا نوپا که در حوزه صنعت آب وارد شده‌اند، نقطه عطف این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

به گزارش عصرپرس، ساعت کار چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات و فاضلاب همه روزه از 9 صبح تا پنج بعد از ظهر خواهد بود.


خبرنگار: معصومه مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: