اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 02 October 2018
چهاردهمین نمایشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاببه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

براساس این گزارش؛ در این دوره از نمایشگاه تاکنون 244 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد 216 شرکت از داخل کشور و 28 شرکت خارجی خواهند بود.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 21 هزار مترمربع دایر خواهد بود که در این دوره آخرین دستاوردهای صنعت آب و تاسیسات فاضلاب شامل لوله واتصالات، سامانه‌های تصفیه، فیلتراسیون و نمک‌زدایی آب، شیرآلات، سامانه‌های اتوماسیون، ابزارهای دقیق، سیستم اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات صنعتی در معرض دید صنعتگران و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

نمایندگان 12 کشور خارجی شامل کشورهای ایتالیا، چین، آلمان، اتریش، ترکیه، دانمارک، اسپانیا، هلند، انگلستان، یونان، آمریکا و فرانسه در این دوره از نمایشگاه  حاضر هستند که کشورهای آلمان، چین و ترکیه به صورت پاویونی در این دوره حضور دارند.

هدف اصلی این نمایشگاه کاهش تصدی‌گری دولت و سپردن حوزه‌های تخصصی به بخش خصوصی در راستای توجه ویژه دولت تدبیر عنوان شده که در جهت تبادل تجربیات و نوآوری‌های جدید و حضور اصحاب صنعت به ویژه فراهم کردن زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان یا نوپا که در حوزه صنعت آب وارد شده‌اند، نقطه عطف این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: