اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 02 October 2018
رحمانی فضلی:
رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور از موفقیت برنامه های شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای کنترل تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه خبرداد و گفت: با تصمیمات مناسبی که در این شورا اتخاذ شد، شاهد سامان‌یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود.

سیر نزولی نرخ ارز و سکه ادامه داردبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسه مقدماتی ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به منظور تبیین و ایجاد هماهنگی برای برگزاری اولین نشست این ستاد به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

رحمانی فضلی در این جلسه با تاکید بر تبیین و تشریح وظیفه این ستاد بر هم‌افزایی اطلاع‌رسانی به مردم و اقناع افکار عمومی از طریق انتقال دقیق، صحیح و سریع اخبار و اطلاعات تاکید کرد.

وی از تمامی رسانه‌ها و صاحبان تریبون خواست در انتشار مطالب و بیان مواضع اقتصادی منافع ملی و حقوق مردم را به طور جدی رعایت کنند.

رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه اشاره و تصریح کرد: با تصمیمات مناسبی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گرفته شد، شاهد سامان‌یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود و لازم است تمامی رسانه‌ها و صاحبان تریبون مصالح عمومی را در نظر داشته باشند و همسو با سیاست‌های شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد اولین نشست ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به زودی با حضور تمام نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شود.

براساس این گزارش، رییس‌ جمهورروز شنبه در حکمی عبدالرضا رحمانی فضلی را به عنوان رییس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.

سیاست گذاری و برنامه ریزی رسانه ای و نظارت بر اجرای آنها برای ایفای نقش فعال و موثر در مواجهه با جنگ روانی و اقتصادی از وظایف رییس این ستاد است.


نام:
ایمیل:
* نظر: