اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - 01 October 2018
فرمانده نیروی انتظامی گفت: با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند و در صدند مانع تردد کامیون های حامل بار و تانکرها در جاده ها شوند با اقتدار و قاطعیت برخورد می شود.

برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه هفدهمین دوره نمایشگاه ایپاس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی امروز در مصلای حضرت امام خمینی (ره) افتتاح شد.

وی افزود: این دوره از نمایشگاه چون سال های قبل با مشارکت مخترعان ، مبتکران داخلی و تعدادی از شرکت های خارجی در حال برگزاری است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به استقبال خوب شرکت های داخلی و خارجی از عموم مردم به ویژه دستگاه هایی که به نوعی با موضوعات ایمنی و امنیتی در ارتباط هستند، دعوت کرد از این نمایشگاه بازدید کنند.

سرداراشتری با اشاره به نقش موثر و تأثیرگذار تجهیزات و فناوری های نوین و به روز در پیشبرد اهداف و اجرای مأموریت ها عنوان کرد: امروز شاهد پیچیدگی جرایم هستیم و معتقدیم که پلیس همواره باید چند گام از مجرمان جلوتر باشد. بنابراین همواره بر بهره مندی از تجهیزات نوین و فناوری های به روز تأکید داریم.

وی یاد آور شد بیش از 95 درصد از تجهیزات نیروی انتظامی بومی و تولید داخل بوده و امید است در این زمینه به نقطه ایده آل و صد در صدی برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس در راستای تأمین و توسعه نظم وامنیت و صیانت از جان ، مال و ناموس مردم در اقصی نقاط کشور؛ از نقطه صفر مرزی تا دل شهرها و جاده ها حضور فعال و هوشیار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به برخی حوادث اخیر عنوان کرد: شاهدیم که برخی به دنبال ایجاد اخلال در نظم و امنیت هستند و تلاش می کنند در بین راه و جاده ها مانع حرکت کامیون های حامل بار و تانکرها شوند. باید بگویم که نیروی انتظامی با اقتدار و قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

سردار اشتری یادآور شد: همان طور که دادستان محترم کل کشور عنوان کردند: کسانی که به دنبال توقف کامیون های حامل بار هستند " قطاع الطریق " می باشند و حکم و مجازات سختی در انتظار این مخلان نظم و امنیت است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی برخی از کسانی که در این زمینه اخلال کرده اند را شناسایی و دستگیر کرده است و دستگیری سایر مخلان نیز به جد دنبال می شود.

وی تأکید کرد: امنیت خوبی در کشور حاکم است و با قدرت و اقتدار از آن صیانت می کنیم و به احدی اجازه جولان و قانون شکنی نمی دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی اهواز عنوان کرد: بحمدالله رزمندگان اسلام طی روزهای اخیر با اقدامات خوبی که انجام داده اند انتقام مردم بی دفاع را گرفتند و ان شاءالله نیروهای مسلح طی روزهای آتی نیز با اقتدار و قاطع، پاسخ دندان شکنی به تروریست ها خواهند داد

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره تأثیر تحریم ها در استقبال  شرکت های خارجی از این نمایشگاه ، گفت: آمریکایی ها به دنبال اهداف شوم خود در منطقه هستند، اما شاهدیم که پلیس کشورهایی که با پلیس جمهوری اسلامی ایران همکاری و تعامل دارند در این نمایشگاه حضور فعالانه دارند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از نیروهای فعالی که در حادثه تروریستی حافظ جان مردم بودند تقدیر شد، عنوان کرد: از نیروهایی که در این حادثه حضور داشتند و شاهد ایثار و از خودگذشتگی آنها برای نجات جان مردم به ویژه زنان و کودکان بودیم تقدیر به عمل آمد، همچنین شاهد ارسال پیام های مردم در تقدیر از عملکرد این نیروها بودیم، نیروهای مسلح در این حادثه رشادت های خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره برخورد ناجا با کسانی که به دنبال اختلال در فعالیت بازار هستند، خاطر نشان کرد: بازاریان عزیز همیشه مدافع نظام و انقلاب و مردم بوده اند و شاهدیم  برخی به دنبال مشکل سازی در روند فعالیت بازار هستند و از خارج از کشور هدایت می شده که با این افراد برخورد می شود

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: نیروی انتظامی همواره یکی از مجموعه های پیشتاز در شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت به ویژه در حوزه اقتصادی است که در این زمینه افرادی دستگیرو تحویل دستگاه قضا داده و دادگاه آنها نیز برگزار شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود درباره استفاده پلیس از تجهیزات به روز عنوان کرد: نیروی انتظامی در اجرای مأموریت های مختلف اعم از مأموریت های مرزی ، ترافیکی ، انتظامی و ... از تجهیزات به روز بهره می برد.

گفتنی است، سردار " حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی به همراه سایر فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی از بخش های مختلف هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی بازدید کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: