اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - 01 October 2018
به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی
همزمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی تجلیل به‌عمل آورد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از فرمانده یگان حفاظت تجلیل کرد

به گزارش عصرپرس به نقل از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری، با اهدای لوحی به سردار سرتیپ دوم پاسدار، امیر رحمت الهی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی از خدمات او به مناسبت هفته نیروی انتظامی قدردانی کرد.

در متن لوح اهدایی معاون رئیس جمهوری به فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی آمده است:

«ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و ارج نهادن به مقام شامخ دلاورمردان عرصه حماسه و ایثار و رهروان راستین حق و عدالت. به گمان پایداری و اعتلای مواریث تاریخی – فرهنگی کشور به عنوان حلقه اتصال نسل ها، مرهون مساعی ارزشمند تلاشگرانی است که همواره در سایه تعاملات مستمر و اقدامات متعهدانه در مسیر اعتلای سرمایه های گرانقدر این مرز و بوم گام نهاده اند.

بدیهی است از مهمترین مقوله های اثر گذاری در اجرای سیاست های راهبردی یگان حفاظت و توفیق حاصله در راستای اهداف غائی سازمان، مرهون مدیریت  داهیانه جنابعالی و برایندی نیکو از صحت عمل مجموعه پر تلاش فرماندهان و کارکنان یگان به عنوان بازوی توانمند در عرصه های مختلف کار و فعالیت در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز یاری رسان در ارائه برترین مظاهر خدمت در جای جای ایران اسلامی می باشد.

امید است با اتکال به حضرت باری تعالی و بهره مندی از الطاف امام عصر (عج) در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های زندگی موفق و موید باشد.»


نام:
ایمیل:
* نظر: