اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - 30 September 2018
اولین شعبه بانک دیجیتال بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل بانک ایران زمین در مجتمع مگامال افتتاح شد.

افتتاح بانک دیجیتال ایران زمین

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، بانک دیجیتال ایران زمین با حضور عبدالمجیدپورسعیدمدیرعامل بانک ایران زمین و جمعی از اصحاب رسانه در مجتمع مگامال افتتاح شد.

در این مراسم عبدالمجيد پور سعید مدیرعامل بانک ایران زمین در افتتاح اولین شعبه دیجیتالی بانک ایران زمین با اشاره به تغییر شرایط ارائه خدمات بانکی گفت: فضای بانکداری تغییر کرده؛ انتظار مردم هم نسبت به بانک‌ها و خدمات آنها با تغییرات زیادی همراه بوده است. بنابراین با این تغییراتی که در بانک‌ها ایجاد شده امروز مردم انتظار دارند شعب جدید بانک‌ها با گذشته متفاوت باشد و فراتر از ارائه خدمات بانکی، محلی برای ارائه مشاوره‌های مالی، بیمه‌ای و خدمات کارگزاری باشد.

وی گفت:بانک ایران زمین از سال گذشته برنامه تحول از طریق دیجیتال را در دستور کار خود قرار داد که این طرح تصویب شد.

پورسعید افزود: شعبه تمام دیجیتال بانک ایران زمین یکی از نمادهای طرح تحول دیجیتال بانک ایران زمین است که بخش عمده خدمات بانکی به صورت خودکار به مشتریان ارائه می دهد.

مدیرعامل بانک ایران زمین در ادامه تصریح کرد: البته طرح تحول دیجیتال از طریق کانال های مختلف دنبال می شود و انواع خدمات بدون دریافت به شعبه به مشتریان ارائه می شود.

وی ادامه داد: بانک ایران زمین ۳۲۹ شعبه دارد ولی ۹۷ درصد از تراکنش های بانکی بدون حضور مشتریان در شعبه انجام می شود.

وی افزود: شعبه دیجتال این بانک نیز یکی از نشانه های تحول دیجیتال است و در کانال های مختلف خدمات به صورت مجازی به مشتریان ارائه  شد.

پورسعید گفت: هدف اصلی بانک ایران زمین ارائه خدمت به تعداد زیادی از مردم با امکانات جدید می باشد.


خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: