اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - 22 September 2018
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب معزز شاهد و ایثارگر و همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت تبریک گفت.

پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس شاهد

به گزارش عصرپرس،‌ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شهیدان، سلام بر امام شهیدان و سلام بر شما رهروان صادق شهیدان.

آغاز سال تحصیلی جدید، گشایش دفتر علم و دانش و طلوع خورشید پر فروغ تعلیم و تربیت را به همه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب معزز شاهد و ایثارگر و همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت تبریک عرض می‌نمایم.

 

خداوند متعال را شاکرم که در سی و دومین سال فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای اجرای طرح شاهد، فرزندان شاهد و ایثارگر با سعی و تلاش روز افزون و با تأسی از پدران خود موفقیت‌های چشم گیر و درخشانی را در عرصه جهاد علمی رقم زده‌اند.

اکنون با کمال افتخار و خرسندی می‌توان از نتایج و ثمرات طرح شاهد، به ده‌ها هزار نفر ممتاز تحصیلی، تعداد قابل توجهی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری دانشگاه‌ها حائز رتبه‌های دو رقمی و انبوهی از تربیت یافتگان مدارس شاهد اشاره کرد که به عنوان نخبگان و فارغ‌التحصیلان مراکز علمی در جای‌جای میهن اسلامی در حال خدمت و انجام وظیفه هستند و نشان‌دهنده ظرفیت ارزشمند و توانمندی‌های جامعه ایثارگری و بی‌شک باعث غرور و افتخار جامعه اسلامی است.

امروز دشمنان و صاحبان قدرت‌های پوشالی با هر ابزاری به ویژه جنگ اقتصادی، درصدد آشفته نمودن کشور و از بین بردن ارزش‌ها و آرامش و امنیتی هستند که حاصل خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است و در این راه از هیچ مکر و حیله و تلاش مذبوحانه دریغ ندارند، لذا هوشیاری و بصیرت شما عزیزان بیش از پیش احساس می‌شود تا همچون پدران خود با حضور در صحنه و تلاش در کسب علم و دانش و توانمندسازی خود افرادی عالم و منشأ اثر برای حفاظت، توسعه و سازندگی کشور باشید و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (دامت ­برکاته) به‌عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی»، نامگذاری شده و در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی تحت سیاست‌های دولت تدبیر و امید، شما نیز در حد توان و وسع خود ایفاء نقش نمایید.

امیدواریم در این ایام که مقارن است با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، همه شما عزیزان با الگو گرفتن از سیره و مکتب عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع) در ادامه راه شهدای گرانقدر و طی مدارج عالی و فرهنگی و خدمت خالصانه به میهن عزیز اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

در پایان شایسته است مسئولین و عوامل مدارس شاهد به ویژه مدیران و معلمین گرامی با همکاری اولیاء محترم دانش آموزان، زمینه‌های بیشتر رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته یادگاران معزز شاهد و ایثارگر را به شکل مطلوب فراهم نمایند تا ان‌شاءالله تلاش آنها موجب ارتقاء همه این عزیزان و جلب رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

در پناه حق باشید

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

سید محمد علی شهیدی»


نام:
ایمیل:
* نظر: