اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 18 September 2018
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی ضمن تسلیت کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت که شب گذشته رخ داد، از مسوولان ذی ربط به ویژه وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی خواست ضمن بررسی همه جوانب، تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناخوشایندی را بکار بندند.

دستور معاون اول رییس جمهور برای جلوگیری از تکرار حوادث جاده‌ای

به گزارش عصرپرس، متن پیام  اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش و غم انگیز تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت در آزاد راه کاشان به نطنز که منجر به جانباختن 19 نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر از هموطنان عزیزمان شد، موجب تألم و تأسف شدید گردید.

ضمن تسلیت به خانواده های عزادار این حادثه تاسف بار و ناگوار، از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای خانواده‌های مصیبت دیده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.

پس از سانحه برخورد تانکر سوخت با یک اتوبوس مسافربری در سنندج که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان شد این دومین اتفاق از این دست در سالجاری است که مردم کشور را عزادار می کند. نظر به اهمیت موضوع از مسوولان ذی ربط به ویژه وزارت راه و شهرسازی و نیز نیروی انتظامی می خواهم تا ضمن بررسی همه جوانب، تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناخوشایندی را بکار بندند. همچنین از استاندار محترم اصفهان می خواهم تا ضمن امداد رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی دقیق علت وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع عموم ملت بزرگوار ایران برسانند.

 

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور


نام:
ایمیل:
* نظر: