اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 18 September 2018
رئیس جمهور در پیامی وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان را که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز گردید، موجب اندوه عمیق ملت عنوان کرد و از مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده تلاش کنند.

روحانی جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه تصادف اتوبوس را تسلیت گفت

به گزارش عصرپرس به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري،رئیس جمهور در پیامی وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان را که به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز منجر شد، موجب اندوه عمیق ملت عنوان کرد و از مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده تلاش کنند.

 

متن پیام آقای روحانی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز گردید، موجب تأثر و اندوه عمیق ملت ایران شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان رحمت واسعه، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.

لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم اصفهان با همراهی دستگاه‌های ذی ربط برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده‌های داغدیده تلاش کرده و در اسرع وقت نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کنند.

متأسفانه تکرار چنین حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر جاده‌ای، نشان از وجود ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد که باید مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط قرار گرفته و چاره‌جویی اساسی صورت گیرد تا شاهد تکرار اینگونه رخدادهای غم‌انگیز در کشور نباشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: