اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - 15 September 2018
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بیش از 2 تن و 215 کیلو گرم تریاک کشف و 3 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

کشف بیش از 2تن و 215 کیلو تریاک در سراوان

به گزارش عصرپرس از پايگاه خبري پليس، سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبري مبني بر دپوی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان در شهرستان "سراوان" بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان پس از رصد های اطلاعاتی بلافاصله به محل دپوی مواد عزیمت که در بازرسی از محل مذکور 433 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و یک خودرو را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات پس از بازجویی از متهم مذکور به محل اختفای دوم مواد مخدر دست پیدا کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی در ادامه بیان داشت: مأموران پس از شناسایی محل دوم دپوی مواد در یک عملیات غافلگیرانه مقدار یک تن و 781 کیلو و 586 گرم تریاک کشف و 2 قاچاقچی دیگر را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز کرد: در این عملیات تعدادی از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند از محل متواری شدند.

وی با اشاره به دستگیری 3 نفر از سوداگران مواد افیونی در این عملیات گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروها و پاک سازی منطقه، در مجموع 2 تن و 215کیلو و 86 گرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاش به همراه پنج تیغه خشاب و تعداد 102 فشنگ جنگی کشف کردند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی، بیان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: