اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - 15 September 2018
به مناسبت ایام محرم ؛
به مناسبت ایام محرم ، نمایشی آیینی «علیا مخدره» اثری ویژه بانوان است که به نویسندگی و کارگردانی مریم شعبانی از اول مهر در مجموعه فرهنگی سرچشمه روی صحنه خواهد رفت.

نمایش آیینی

به گزارش عصرپرس به نقل صدا و سیما ، این اثر شرح احوال سه تن از زنان کاخ ناصرین‌الدین شاه قاجار که در جریان کتابت داستان امیرارسلان نامدار، با قصه‌ دلیرمردی آشنا می‌شوند و این آشنایی، با وجود مشکلات در قصر، موجب برپایی تعزیه می‌شود.

فاطمه زارع، سبا رضایی، محدثه رمضانی، سارا قادری در این نمایش بازی خواهند کرد و حمیدرضا ممتازان تهیه‌کننده، منا شعبانی طراحی لباس و دستیار کارگردان، زهرا هودگر مدیر اجرایی، سیده ریحانه‌ذاکر مدیر برنامه و تبلیغات، زهرا توحیدی طراح گریم، منصوره جلالیان و منا شعبانی تنظیم موسیقی، مریم شعبانی و حمیدرضا ممتازان طراح صحنه، مبینا حمزوی رهبر فرم، مائده تهرانی مدیر صحنه، هانیه سادات شاکر، الهه تهرانی و الهام ریوندی عوامل صحنه و اکسسوار، مزون ممتاز و مزون ترمه دوخت لباس، منا شعبانی طراحی موسیقی و نور، مائده تهرانی عکاس، راضیه عبدی نوازنده پیانو و حمیده خلیل‌آبادی طراح پوستر و بروشور این اثر هستند.

نمایشی آیینی «علیا مخدره» به مدت 10 روز هر روز از ساعت 16:30 به مدت یک ساعت و 15 دقیقه در مجموعه فرهنگی سرچشمه واقع در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، انتهای کوچه‌ صیرفی‌پور روی صحنه خواهد رفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: