اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - 11 September 2018
مدیرعامل شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت مدیرعامل آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران اعلام کرد: در راستای اجرای پروژه تصفیه خانه صفادشت به روش BOT حدود 8 هزار انشعاب به شهرداری صفادشت واگذار می شود،که امروز امضاء قرارداد سرمایه‌گذاری آن انجام و پس از انتخاب پیمانکار با برنامه 36 ماه اجرایی می شود.

8 هزار انشعاب فاضلاب به شهرداری صفادشت واگذار می شودبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس،ابراهیم یزدیان مدیرعامل شرکت مدیرعامل آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران در حاشیه مراسم معرفی طرح‌های تبصره 19 وزارت نیرو و مبادله قراردادهای مشارکت بخش خصوصی در صنعت آب و فاضلاب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پروژه صفادشت یکی از بزرگترین و نادرترین پروژه ها به روشBOT  است که با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان به صورت پکیج کامل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه اجرایی می شود.

یزدیان درادامه افزود: در راستای اجرای پروژه تصفیه خانه صفادشت حدود 8 هزار انشعاب به شهرداری صفادشت واگذار می شود،که امروز امضاء قرارداد سرمایه‌گذاری آن انجام و پس از انتخاب پیمانکار با برنامه 36 ماه اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای غرب تهران درادامه به فروش پساب تصفیه خانه های ملارد، شهریار  وشهر قدس به صورت خرید تضمینی اشاره کردو گفت: در حال تنظیم و اخذ مجوز های لازم برای واگذاری بخشی از پروژه های آبفای غرب تهران به بخش خصوصی هستیم.

وی در ادامه گفت: مجموعه سه شهرستان ذکر شده تا کنون 20 درصد رشد و فروش انشعاب فاضلاب داشته ایم که امیدواریم در آینده نزدیک شاهدرشد بیشتری آن باشیم .

یزدیان در ادامه با اشاره به رشد جمعیت در غرب تهران، گفت: افزایش نرخ رشد جمعیت اثر خود را در همه حوزه های به خصوص بخش آب و فاضلاب دارد اما  آبفای شهرکهای غرب تهران برنامه های مدونی را برای تامین آب شرب منطقه انجام داده است و در همین راستا نیز پروژه تامین آب کوثر و شهید کاظمی نیز در حال اجراست.

خبرنگار: پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: