اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - 11 September 2018
فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: تربیت پلیس متدین و مسلمان به همراه توانمندی های مهارتی از برنامه های این دانشگاه به شمار می رود که باید دارای علم و دانش پلیسی باشد.

تربیت پلیس متدین و توانمند رویکرد دانشگاه علوم انتظامی است

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار لطفعلی بختیاری در افتتاحیه نمایشگاه تحول و تعالی دانشگاه علوم انتظامی امین با تسلیت ایام محرم الحرام، اظهار داشت: دانشگاه متناسب با مأموریت ها و اجرای آن، برنامه های خود را برای آموزش نیروها قرار می دهد.

وی افزود: به نوعی  دربرنامه های آموزشی، پژوهشی و تربیتی تحول ایجاد شده که سند راهبردی در این دانشگاه به اقدامات اساسی تبدیل و به برنامه سالانه مبدل شده است.

این مقام انتظامی به حضور سال گذشته فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه اشاره و بیان کرد: ایشان فرمودند"همه کارهایی که در این دانشگاه انجام می شود لازم است و باید انجام شود" .

سردار بختیاری افزود:تربیت پلیس متدین و مسلمان به همراه توانمندی های مهارتی از برنامه های این دانشگاه به شمار می رود که باید دارای علم و دانش پلیسی باشد

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد زیادی از فرماندهان بازنشسته دعوت شدند و مورد مصاحبه قرار گرفتند، گفت: تجارب این عزیزان را در قالب کتاب در اختیار دانشجویان برای بهره برداری قرار داده ایم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا نزدیک شدن به کارهای کارگاهی و عملیاتی را از دیگر اقدامات این دانشگا عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی و اعزام به مناطق جنگی از دیگر برنامه های در حال اجرا در این دانشگاه محسوب می شود.

سردار بختیاری گفت: دانشگاه علوم انتظامی از سال 1370 اقدامات تحولی و نقاط عطف دانشگاه به 6 دوره استقرار و تثبیت، توسعه ساختار سازمان، توسعه محتوایی، توسعه نظامی و انضباطی، توسعه نظامات و تحول گرایی، تربیت دینی ، انقلابی و مهارتی آغاز به کارکرد.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: