اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - 10 September 2018
مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب گفت:‌ در یک‎سال گذشته، ۱۲۰ پروژه صنعتی و عمرانی در این شرکت تکمیل و راه‎اندازی شد.

راه‎اندازی ۱۲۰ پروژه صنعتی و عمرانی در مناطق نفت‎خیز جنوب

به گزارش عصرپرس به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شاپور حاتمپور اظهار کرد:‌ این پروژهها در زمینه احداث تاسیسات جدید از جمله واحدهای نمکزدایی و بهرهبرداری، احداث خطوط لوله و تاسیسات سرچاهی، فضای سبز و حفظ محیط زیست، راهسازی و احداث مراکز درمانی بوده است.

وی به راهاندازی ۸ پروژه بزرگ نمکزدایی در یکسال گذشته اشاره و اظهار کرد: این پروژهها شامل احداث فاز نخست واحد نمکزدایی اهواز متمرکز، احداث واحد نمکزدایی بی‌بی حکیمه ۱، احداث واحد نمکزدایی گچساران ۳، احداث واحد نمکزدایی هفتکل/ نفت سفید،  توسعه نمکزدایی مارون۱، توسعه و تجهیز واحدهای نمکزدایی اهواز ۲، ۳ و۴، احداث واحد نمکزدایی رگ سفید ۱، احداث واحد نمکزدایی اهواز ۲ بنگستان است که راهاندازی این تعداد پروژه در یکسال کم‌سابقه بوده است.

به گفتهوی، هماکنون ۱۶۵ پروژه و زیرپروژه از سوی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دست اقدام است که از جمله مهمترین آنها احداث ایستگاههای جمعآوری و تزریق گاز در هفتکل، قلعه نار و لب سفید، نمکزدایی قلعه نار،‌ نوسازی تلمبهخانه گوره و نصب تلمبهخانه تقویت فشار نفت است.

مدیر مهندسی و ساختمان  شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: این شرکت چند پروژه عمرانی و عامالمنفعه در حال اجرا دارد که احداث جاده مسجدسلیمان به ایذه،‌ احداث جاده امیدیه به جایزان و احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی گچساران از مهم‌ترین آنهاست.


برچسب ها
شرکت ملی نفت
نام:
ایمیل:
* نظر: