اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - 09 September 2018
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از ارایه تسهیلات 34 هزار میلیارد ریالی برای رونق واحدهای تولیدی استان تهران در سال 97 خبر داد .

تسهیلات 34 هزار میلیاردی ریالی برای صنایع استان تهران

به گزارش عصرپرس به نقل ازشاتا، یدالله صادقی گفت: تسهیلات رونق تولید با هدف حمایت از بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط از اواسط مرداد ماه ابلاغ و روند اجرایی مربوطه در شهرستان های تابعه استان تهران آغاز گردید.

وی گفت: در این طرح بنگاه های اقتصادی که اشتغال کمتر از 100 نفر را دارا هستند، با ثبت نام در سامانه بهین یاب می توانند از تسهیلات رونق تولید بهره مند شوند.

به گفته صادقی، سهم استان تهران از محل تخصیص تسهیلات، 34 هزار میلیارد ریال است که در غالب رفع نیاز سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، اتمام طرح های نیمه تمام صنعتی، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی به متقاضیان پرداخت می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به مشوق های در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح، گفت: در راستای پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری، مشوق هایی نیز از سوی دولت برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده تا واحدهای تولیدی که در گذشته بدهی معوق داشته اند نیز بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

یدالله صادقی افزود: از این رو مقرر شده تا در زمان مراجعه واحدهای تولیدی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات، مواردی چون بدهی معوق به بانک، چک های برگشت خورده و ... نادیده گرفته شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: