اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - 04 September 2018
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جهت حمایت از تولید و فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و سرمایه گذاری در بخش صنعت و کسب و کارهای کوچک و متوسط، با معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

امضای تفاهم نامه مشترک سازمان صنایع کوچک با قوه قضاییه

به گزارش عصرپرس به نقل از  شاتا ، این تفاهم نامه به منظور افزایش تعامل و همکاری میان دو طرف در جهت حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره مندی آنها از ارتقای آگاهی حقوقی و افزایش ضریب امنیت سرمایه گذاری به امضای صادق نجفی  مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و محمد باقر الفت معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه رسید.

در این تفاهم نامه با توجه به وظایف قانونی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه در حوزه اقتصاد مقامتی، پیگیری رسیدگی تخصصی به پرونده های سازمان و شرکت شهرکهای صنعتی استانها به منظور تسریع و تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی در شهرکها و نواحی صنعتی کشور در جهت تثبیت و توسعه اشتغال و سرمایه گذاری مورد تاکید قرار گرفت.

ارتقای امنیت اقتصادی، افزایش سرمایه گذاری و صادرات با هدف توسعه اشتغال، اتخاذ تدابیر پیشگیرانه جهت جلوگیری از ورشکستگی واحدهای صنعتی و ایجاد زمینه تداوم فعالیت کارآفرینان از طریق هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاهها و انتقال تجربیات در جهت پیشگیری از وقوع جرم در حوزه شهرکها و نواحی صنعتی و صنایع کوچک و متوسط از مهمترین اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.

اعتبار تفاهم نامه سه ساله است و طرفین توافق کردند که ماموریت و اهداف کلان طرف دیگر را در مراحل مختلف همکاری مشترک مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه که در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به شرایط سختی که کشور در آن قرار دارد، گفت: با همدلی و هم افزایی از شرایط سخت موجود عبور خواهیم کرد.

نجفی یادآور شد: کشور ما در طول تاریخ شرایط سخت تر از وضعیت فعلی را تجربه کرد ه و پشت سر گذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط دارای مشکل حمایت کند، افزود: دستگاه قضایی فعالیت واحدهای تولیدی که دارای بدهی مالی هستند را متوقف نکند.


نام:
ایمیل:
* نظر: