اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - 29 August 2018
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای: در طول هفته دولت امسال، سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح های مربوط به حوزه راهداری در کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح ۳۵۰۰ میلیارد ریال پروژه راهسازی در هفته دولت

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا افزود: این طرح ها در قالب روکش آسفالت جاده ها، افتتاح مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، ساختمان های پلیس راه، روشنایی و بهسازی راه ها و پل ها در مناطق مختلف کشور اجرا شدند.

وی به سهم ۹۰ درصدی جاده ها در ایران در جا به جایی بار و مسافر اشاره و بیان کرد: وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارتقای کیفیت و رفت و آمد ایمن در جاده های کشور است و طرح های افتتاح شده نیز در همین چارچوب اجرا و بهره برداری شدند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: روزانه به طور متوسط هشت میلیون سفر در طول ۲۳۰هزار کیلومتر راه های کشور انجام می شود که ۶۰۰ هزار مورد سهم خودروهای سنگین اعم از کامیون و اتوبوس است؛ این آمار نشانگر اهمیت اقدامات سازمان راهداری و لزوم توجه بیشتر این سازمان به ناوگان حمل و نقل جاده ای است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین شمار ناوگان باری و مسافری حمل و نقل جاده ای را در ایران به ترتیب ۳۴۰ هزار و ۱۵ هزار دستگاه کامیون و اتوبوس اعلام کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: