اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - 29 August 2018
با حضور وزیر صمت صورت می گیرد؛
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در ششمین روز از هفته دولت با سفر به استان سمنان سه طرح صنعتی را با سرمایه گذاری هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال و اشتغال ۲۷۰ نفر را افتتاح و به بهره برداری خواهد رساند.

افتتاح هزار و۵۶۸ میلیاردریال پروژه صنعتی و تولیدی در سمنان

به گزارش عصرپرس به نقل از شاتا ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت در اولین برنامه خود در سفر به استان از خط تولید شرکت عقاب افشان در سمنان بازدید و سپس خط تولید یک شرکت اتومبیل سازی را با سرمایه گذاری ۱۱۲۵میلیارد ریال و اشتغال افتتاح خواهد کرد.

در ادامه برنامه سفر شریعتمداری به استان سمنان طرح توسعه شرکت شیمیایی کلران در سمنان با ظرفیت تولید سالانه ۱۵هزار تن کلرور کلسیم و ۱۶۸۰۰ تن سود سوزآور مایع و با سرمایه‌گذاری حدود ۲۷۰ میلیارد ریال را به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح این طرح توسعه ،زمینه اشتغال حدود ۵۰ نفر فراهم می شود.

همچنین بهره برداری از تولیدی نساجی در شهرستان گرمسار نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر صنعت ، معدن وتجارت به استان سمنان است که این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۱۷۳ میلیارد ریال ظرفیت تولید ۳۴هزار تن انواع گونی پلی پروپیلن و اشتغالزایی حدود ۵۰ نفر را خواهد داشت.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و نشست با صاحبان صنایع و کارآفرینان از دیگر برنامه های سفر وزیر صنعت ، معدن و تجارت به استان سمنان است.


نام:
ایمیل:
* نظر: