اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - 28 August 2018
لاریجانی در جلسه علنی مجلس:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس می تواند در نوع خود کمال سیاست ورزی در کشور و همچنین شرافت در حکمرانی را به نمایش بگذارد .

جلسه سوال از رئیس جمهور کمال سیاست ورزی کشور را نشان می‌دهد

به گزارش خبرنگار عصرپرس، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی هفته دولت را به رئیس جمهور، اعضای کابینه و نمایندگان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سفینه انقلاب اسلامی در دوره کنونی که همراه با هجمه های رذیلانه زیادی از جانب امریکایی هاست، با صلابت، آنچه مد نظر امام راحل بود و مقام معظم رهبری هست به مقصد برسد.

لاریجانی با اشاره به درخواست نمایندگان از رئیس جمهور طبق اصل 88 قانون اساسی افزود: محتوای قانون اساسی در این باره نشان دهنده عمیق بودن تفکر دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی است که همه مقامات کشور را موظف به پاسخگویی می کند.

وی گفت: برای ملت ما که دوره طولانی سلطنت وابسته را که در برابر قدرت های بیگانه مطیع بود گذرانده است این پاسخگویی مقامات خود یک ارزش بزرگی است که با مجاهدت های بسیاری به دست آمده است به ویژه اکنون بسیاری از کشورهای منطقه که گرفتار نزاع های استبدادی و قبیله ای وابسته هستند با نظام جمهوری اسلامی ایران فاصله بسیاری دارند.

رئیس مجلس همچنین گفت : جلسه امروز می تواند در نوع خود کمال سیاست ورزی در کشور و همچنین شرافت در حکمرانی را به نمایش بگذارد .

لاریجانی در عین حال از نمایندگان خواست با رعایت انصاف و حد کلام فاخر و با حسن ظن مطالبات خود را بیان کنند .


نام:
ایمیل:
* نظر: