کد خبر: ۶۲۹۰
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
مدیریت آنلاین ماهی
هدف ما افزایش مصرف سرانه ماهی است
مدیر مجموعه آنلاین ماهی گفت: هدف ما افزایش سهم سرانه مصرف ماهی و رساندن غذای سالم به مردم است .
هدف ما افزایش مصرف سرانه ماهی است
به گزارش عصرپرس، دکتر امین حسام مدیر مجموعه آنلاين ماهی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار عصرپرس اظهار داشت: مجموعه آنلاین ماهی از یکسال پیش وارد بحث تحقیقات شد که 9 ماه به طول انجامید و در حال حاضر نیز چندماهی است که  فعالیت خود را شروع نموده است. 

حسام در ادامه افزود: هدف ما افزایش اطلاعات مردم در جهت مصرف آبزیان است که بدانند آبزیان فقط قزل آلا نیست روش طبخ فقط پختن و سرخ کردن نیست و با خرید آگاهانه، محصولات با  کیفیت و تازه را خریداری کنند.

وی گفت: مجموعه ما دارای یک تیم قوی است که نه واسطه و نه خریدار ماهی هستیم بلکه از فرایند ابتدایی که صید ماهی است تا تحویل به مشتری توسط مجموعه آنلاين ماهی انجام می شود و در قالب یک مجموعه حرفه ای و متخصص  با هدف جلب رضایت صد درصدی مشتریان فعالیت می نماییم .

وی در ادامه با اشاره به گارانتی ضمانت تعویض در این مجموعه گفت: در بحث ماهی تمامی اقشار جامعه در ارتباط هستند و دغدغه همه مردم  تهیه ماهی سالم وتازه است که در این راستا با  گارانتی ضمانت تعویض ، بهترین خدمت و کیفیت را ارائه می دهیم .

مدیر مجموعه آنلاین ماهی درادامه گفت: با توجه به اینکه کیفیت و تازگی در این مجموعه حرف اول را می زند سعی نموده ایم به همه اماکن رستوران ها و تغذیه فروشان فروش ماهی کیلویی داشته و در روز تحویل آنها شود.

وی افزود : اگر بتوانیم یک گام در افزایش سرانه مصرف ماهی برداریم حتی اگر صد گرم به مصرف سرانه اضافه کنیم توانسته ایم خدمت بزرگی به جامعه انجام دهیم .

حسام درادامه گفت: فروش در سایت ما در درجه آخر قرار دارد چرا که توجه مجموعه به سمت نیاز های مردم در خرید ماهی از قبیل خرید، پختن و طرز تهیه آن می باشد و فروش در درجه بعدی قرار دارد. 

به گفته مدیر مجموعه آنلاین ماهی، هدف این مجموعه ، افزایش سهم سرانه مصرف ماهی و رساندن غذای سالم به مردم است .

وی گفت: در سایت آنلاين ماهی یک قسمت تحت عنوان باشگاه غذایی افتتاح شده است که برای اولین بار در ایران اجرا ، و آن محلی برای جمع آوری علاقه مندان به غذا های دریایی است که آموزشگاه های مختلف طبخ غذای دریایی اطلاع رسانی شده و فضای مجانی تبلیغاتی دراختيارشان قرار می گیرد.

حسام درادامه تصریح کرد:مشتریان با قرار دادن  عکس و توضیح طبخ غذای دریایی خود در سایت براساس لایک توسط بازدید کنندگان هر ماه 200 هزار تومان کارت شارژ ماهی دریافت می کنند .

وی گفت: ما هیچ تسهیلاتی نمی خواهیم، بلکه خواستار حمایت مسئولین هستیم.

مدیرمجموعه آنلاین ماهی در پایان گفت: مردم ماهی را از محل مطمئن تهیه کنند و همانطور که ما برای خرید میوه بهترو تازه حاضریم  که پول بیشتر بدهیم  برای ماهی که غذایی مفید و فساد پذیرتر است نیز بایددقت بیشتری داشته باشیم و به  تازگی ماهی توجه کنیم.

سعید وفائی از مدیران ارشد مجموعه آنلاين ماهی در ادامه گفت: تغذیه سالم یکی از عوامل سلامت افراد جامعه است که باید مد نظر همه قرار گیرد .

وفائی در ادامه افزود: متاسفانه آن طور که لازم بوده ماهی در سبد غذای خانوار قرار نگرفته است و مردم ماهی را خوب نمی شناسند البته به خاطر اینکه ماهی تازه به دست مردم نمی رسد و یا سابقه ماهی چندروز مانده را دارند، توجه چندانی به استفاده از ماهی در میان خانوار صورت نگرفته است. 

وی درادامه گفت: مجموعه ما سعی دارد که ماهی تازه را به دست مردم برساند و همچنین کمک کندتا مردم روش پخت درست ماهی را بیاموزند.

به گفته وفائی، با توجه به اینکه سرانه مصرف ماهی در ایران کمتراز 11 کیلو گرم در سال است مجموعه ما سعی دارد  این سرانه را افزایش  داده و  به روند سلامتی جامعه کمک کند.

وی گفت: با بستر سازی های لازم می توان محصول سالم را سر سفره مردم ببریم .

وفائی افزود: آنلاين ماهی در راستای دنیای تجارت الکترونیک کار مشتری را راحت کرده و یک ماهی سالم تازه را در کوتاه ترین زمان به دست او می رساند

وی گفت: در این سیستم مردم می توانند در یک فضای مناسب، ماهی مورد نظر خود را پاک و فیله شده و استیک تهیه کنند.

 وی درادامه تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که ماهی در وزن خالص به دست مشتری می  رسد مشتری در داخل سایت سفارش خود را انتخاب و تا سی ساعت بعد ماهی از جنوب صید شده و تازه با یک بسته بندی خوب در دمای مناسب درب خانه تحویل می گیرد و مورد استفاده قرار می دهند .

وفائی گفت: اولین مشوق ما تازگی ماهی و کیفیت آن است البته رضایت مشتری مورد تاکید ماست و در صورت عدم رضایت مشتری، ماهی عودت داده خواهد شد 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماهی با هماهنگی مشتری و مدیریت زمان در اختیار او قرار می گیرد ،گفت: آنلاين ماهی تخفیف های زیادی را با مدل های متفاوت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و هر بار خرید باعث تخفیف و امتیازهایی برای مصرف کننده می شود و اگر واسطه خرید برای دوستان خود باشند یک تخفیف برای مشتری و یک تخفیف برای دوستان آنها درنظر گرفته می شود. 

وی گفت:هر کسب و کاری مزیت خاص خود را دارد که در مجموعه  آنلاين ماهی تازگی و کیفیت ماهی و دسترسی آسان از ویژگی های آن است.

وفایی درادامه افزود: در صورت ایجاد فضای حمایتی مجموعه ما آمادگی تامین ماهی در سبد خانوار کم درآمد را هم داریم .

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سایت برای اقشار کم درآمد گفت: همزمان با سایت آنلاين ماهی سایت های دیگری را راه اندازی کرده ایم تا اقشار کم درآمد نیز از ماهی با کیفیت بهره مند شوند.