کد خبر: ۲۹۵۹۳
تاریخ انتشار:۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
معاون رئیس جمهور:
بازارچه‌های دائمی برای کمک به بانوان کارآفرین راه اندازی می‌شود
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: بازارچه‌های دائمی و فصلی برای کمک به بانوان کارآفرین در نقاط مختلف کشور راه اندازی می‌شود.
بازارچه‌های دائمی برای کمک به بانوان کارآفرین راه اندازی می‌شودبه گزارش عصرپرس، انسیه خزعلی (روزپنجشنبه) به همراه حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر از یک واحد تولید پوشاک در روستای ده عباس بازدید کرد و در سخنانی با بیان اینکه این واحد تولیدی با مدیریت یکی از بانوان کارآفرین اسلامشهر و به صورت خانواده محور مشغول فعالیت است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر از بانوان این شهرستان از جمله زنان سرپرست خانوار و هچنین صادرات پوشاک تولید شده در این مجموعه به کشورهای همسایه بیانگر فعالیت موفق این واحد تولیدی است.

وی خاطر نشان کرد: برای کمک به بانوان کارآفرین و فعال در عرصه تولید، راه اندازی بازارچه های دائمی و فصلی در استانهای مختلف برای عرضه و فروش کالاهای تولید شده در دستور کار معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری قرار دارد.

در این بازدید که معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، مشاور امور بانوان و خانواده استاندار تهران، بخشدار مرکزی و مشاور امور بانوان و خانواده و فرماندار شهرستان نیز حضور داشتند، بانوان شاغل در این واحد تولیدی بطور مستقیم مشکلات و خواسته های خود را با معاون رئیس جمهور مطرح کردند.