کد خبر: ۲۹۵۹۲
تاریخ انتشار:۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
دیدار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با خانواده شهید خدایی
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در منزل شهید صیاد خدایی، با همسر و خانواده شهید دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با خانواده شهید خداییبه گزارش عصرپرس از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ، انسیه خزعلی، در منزل شهید حسن صیاد خدایی، در تهران حضور یافت و با همسر و دختر شهید گفت و گو کرد.

این دیدار در فضایی غم آلود از فقدان شهید و در عین حال فضایی حماسی و آمیخته با شور شهادت و یقین به تاثیر این خون‌ها در نابودی رژیم صهیونیستی برگزار شد. صبوری همسر شهید و متانت و تعقل دختر نوجوان او در مواجهه با مصیبت ترور او یادآور صبوری خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی و امتداد ایستادگی خانواده‌های شهدای مدافع حرم در همه این سال‌ها بود.

خزعلی در این دیدار، در مورد نحوه اطلاع خانواده از ترور که مقابل منزلشان روی داده، پرسید و سپس بر تاثیر خون این شهید بزرگوار در تسریع نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

همسر شهید از اشتیاق شهید خدایی برای شهادت گفت و از گمنامی او که حتی برخی بستگان و همسایه‌ها هم اطلاعی از شغل او نداشتند و اینکه شهید آرزوی آن را داشت که در جنگ با اسراییلی‌ها به شهادت برسد.

پسر شهید خدایی هم در حال بازی با کودکان بود و دقایقی کوتاه در این دیدار حضور یافت. از شهید خدایی دو فرزند بر جای مانده است.

حوالی ساعت ۱۶ روز یکشنبه هفته گذشته در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک پنج گلوله یکی از مدافعان حرم به نام حسن صیاد خدایی را هنگامی که قصد ورود به منزل خود را داشت ترور و به شهادت رساندند.