کد خبر: ۲۶۲۲۲
تاریخ انتشار:۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
فوت ۲۸۰ نفر دیگر در ایران براثر کرونا
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۹ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۵۰۴ دُز رسید.
فوت ۲۸۰ نفر دیگر در ایران براثر کرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وزارت بهداشت، از دیروز(جمعه) تا امروز شنبه سوم مهر ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۸۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۷۲۸ نفر رسید و تا کنون ۴ میلیون ۹۲۰ هزار و ۹۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

همچنین ۶ هزار و ۴۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و  طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۱۹ هزار و ۷۲ نفر رسید.

تا کنون ۳۱ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۷۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۳۴ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۸۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۵ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۲۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۹ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۵۰۴ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.