کد خبر: ۱۹۰۷۰
تاریخ انتشار:۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
برگزاری رویداد نیازهای فنآورانه صنعت برق و انرژی
در سومین روز از هفته استارتاپی هوشمندسازی صنعت انرژی ایران، رویداد مجازی اعلام نیازهای فنآورانه صنعت برق و انرژی به همت پژوهشگاه نیرو و همکاری شتاب‌دهنده "آی‌تک" به‌صورت آنلاین برگزار شد.
برگزاری رویداد نیازهای فنآورانه صنعت برق و انرژیبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، در این رویداد ضمن معرفی فرصت‌های ناشی از تحول دیجیتال با نگاه ویژه به فنآوری‌های واقعیت افزوده و مجازی (AR/VR)، نیازهای صنعت برق در ساعات اوج مصرف تشریح و به مخاطبان ارائه شد.

هفته استارتاپی هوشمندسازی صنعت انرژی با هدف شکل دهی به اکوسیستم استارتاپی و نوآوری و توسعه مهارت‌های فنی افراد و تیم‌های علاقه‌مند حول محور چالش ها و نیازهای اولویت‌دار صنعت برق و انرژی از روز شنبه 21 تیرماه با برگزاری اولین کارگاه آموزشی آغاز شد و تا پنج‌شنبه 26 تیرماه ادامه خواهد داشت.

این مجموعه رویدادها و کارگاه‌های آموزشی بخشی از «برنامه پیش شتاب‌دهی و شتاب‌دهی هوشمندسازی صنعت انرژی» را تشکیل می‌دهند که افراد و تیم‌های علاقه‌مند به حضور در فرآیند تیم‌سازی می‌توانند با حضور و ثبت نام در این رویدادهای رایگان، اولین گام در تشکیل استارتاپ فنآورانه را در این صنعت استراتژیک برداشته و در کنار تیم مانیتورینگ آماده ورود حرفه‌ای به اکوسیستم استارتاپی هوشمندسازی صنعت انرژی شوند.

علاقه‌مندان جهت حضور و ثبت نام در این رویدادها می‌توانند به وب سایت اینوونت Enovent.ir مراجعه کنند. تیم‌های استارتاپی شکل گرفته نیز جهت حضور در برنامه شتاب‌دهی می‌توانند با مراجعه به وب سایت شتاب‌دهنده آی تک به آدرسItechac.com  نسبت به ثبت نام در برنامه شتاب‌دهی اقدام نمایند.