کد خبر: ۱۷۴۵۴
تاریخ انتشار:۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
قوت 158 نفر در 24 ساعت گذشته براثر کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 2هزار 560 نفر بیمار جدید کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر، گفت: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی2هزار 560 نفر مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان قطعی به این بیماری در ایران به 55هزار و 743 نفر رسیده است.
قوت 158 نفر در 24 ساعت گذشته براثر کرونابه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در کنفرانس خبری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به شناسایی 2هزار 560 نفر  بیمار جدید کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر گفت: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی مجموع مبتلایان قطعی به این بیماری در ایران به 55 هزار و 743 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به  اینکه تا کنون 19 هزار 763 نفر بهبودیافته اند، گفت: با جان باختن 158 بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری 3هزار و 452 نفر رسید. البته در حال حاضر تعداد 4هزار 103 نفر که در بیمارستان ها بستری هستند حال نامساعدی دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است،افزود: از همه کسانی که علائم دارند وآن‌هایی که هیچ علامتی ندارند می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.




خبرنگار: پروین مرادی 
دبیر: وجیهه مرادی